اخبار بازی

استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر حافظه و قدرت محاسباتی PS4

بازی The Last of Us Part 2

استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر حافظه و قدرت محاسباتی کنسول PS4 ادعایی است که نمایش‌های صورت گرفته از بازی آن را تایید و تصدیق می‌کنند. استودیو ناتی‌داگ با جدیدترین عنوان در دست ساخت خود باری دیگر موفق شده تا دستاورد فنی بسیار چشمگیری را به نمایش بگذارد و نشان دهد یک بازی کنسولی تا چه اندازه از نظر بصری می‌تواند باکیفیت باشد. امری که تاکنون هیچ‌گاه در آن شکست نخورده‌اند.

در همین راستا نیل دراکمن کارگردان نوآوری و نویسنده اصلی بازی در گفتگو با بلاگ رسمی PlayStation به استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر قدرت سخت‌افزاری کنسول PS4 اشاره کرد و توضیح داد که این موضوع سبب شده تا بازی در مقایسه با قسمت قبلی شلوغ‌تر شده و دارای محیط‌های بزرگ‌تری نیز باشد. هم‌چنین اشاراتی به سیستم جدید انیمیشن‌های بازی هم کرد.

درست به مانند The Last of Us، ما برای بازی دوم نیز به مرز استفاده از حداکثر حافظه، قدرت محاسباتی، تعداد دشمنانی که می‌توانیم در تصویر داشته باشیم و اندازه مراحل دست پیدا کرده‌ایم. اکنون می‌توانیم محیط‌های بسیار وسیع‌تر، سکانس‌هایی شامل جمعیت انبوه موجودات آلوده شده و چندین گروه از دشمنان که در فضاهای بزرگ به دنبال یافتن شما هستند را داشته باشیم.

به‌علاوه اکنون الی دارای سیستم انیمیشن‌ کاملا جدیدی به نام موشن مپینگ است. نه تنها الی بلکه تمامی شخصیت‌ها دارای چنین سیستمی در انیمیشن‌های خود هستند. این سیستم باعث می‌شود حرکت در بازی بسیار واکنش‌پذیرتر و در عین حال واقع‌گرایانه‌تر باشد. به همین دلیل فکر می‌کنم شخصیت اصلی بازی ما یکی از بهترین کنترل‌ها را در میان عناوین اکشن سوم شخص در بازار داشته باشد.

دراکمن در ادامه توضیح داد تمامی پیشرفت‌های فنی که استودیو ناتی‌داگ روی این بازی اعمال کرده سبب شده تا تیم سازنده بتواند داستان‌سرایی موثرتر و متنوع‌تری را ارائه کند.

میزان جزئیات صحیحی که می‌توانیم در چهره و فرآیند موشن کپچر دریافت کنیم سبب می‌شود بتوانیم کاری که بازیگران روی استیج موشن کپچر انجام می‌دهند را بهتر به بازی منتقل کنیم. این تنوع‌ها باعث می‌شود بیشتر بتوانیم برای مثال روی نحوه چشمک زدن یا طرز نگاه یک شخصیت بجای نوشتن دیالوگ‌ها برای‌ آن‌ تکیه کنیم. این موضوع به نویسندگی و نگارش اجازه می‌دهد خیلی بیشتر از قبل متنوع باشد.

این بازی مورد انتظار در تاریخ 21 فوریه 2020 برابر 2 اسفند 98 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا