اخبار بازی

بازی The Last of Us Part 2 حدود 50 درصد بزرگ‌تر از نسخه اول است

بازی The Last of Us Part 2

هفته گذشته جزئیات فراوانی از بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد تا مخاطببین شاهد تغییرات و بهبودهایی که در نسخه دوم ایجاد شده باشند. استودیو ناتی‌داگ مدعی شده بود این اثر بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه آن‌ها بوده و اطلاعات و نمایش‌های جدید بازی نیز از صحیح بودن این ادعا حکایت داشتند.

هالی گروس (Halley Gross) یکی از دو نویسنده بازی در گفتگو با وبسایت GamerBraves در خصوص این موضوع و بزرگی بازی توضیحاتی ارائه کرد و اظهار کرد این اثر حدود 50 درصد بزرگ‌تر نسخه اول آن است. این بزرگی تنها مربوط به طول بازی نبوده و شامل همه موارد مانند اندازه مراحل می‌شود.

به نظر من این بازی حدود 50 درصد بزرگ‌تر نسخه اول است. این اثر، بازی بسیار بزرگی است نه تنها از نظر طول بلکه تمامی مراحل بزرگ‌تر و گسترده‌تر هستند، سینماتیک‌ها بیشتر، شخصیت‌ها بیشتر و انیمیشن‌های بیشتر و سیستم نبرد تن به تن بزرگ‌تری در بازی وجود دارد. از هر جهت بازی The Last of Us Part 2 در مقایسه با نسخه اول بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود.

قسمت اول The Last of Us یک بازی 15 الی 20 ساعته بود و اکنون توضیحات هالی گروس بیان می‌دارد نسخه دوم چیزی در حدود 25 الی 30 ساعت و یا بیشتر طول خواهد کشید. با توجه به اینکه نسخه فیزیکی بازی قرار است در دو دیسک عرضه شود از رو به نظر می‌رسد تکنولوژی حاضر در بازی بسیار عظیم خواهد بود. این اثر مورد انتظار در تاریخ 21 فوریه 2020 برابر 2 اسفند 98 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”NaRiiMaN, post: 4642615, member: 47810″]
    ۵۰ درصد میشه یک و نیم برابر. 😀
    [/QUOTE]
    [QUOTE=”Cpt. price, post: 4642656, member: 122954″]
    [USER=91789]@B.F.M.V[/USER] درحال دیدن این پست…
    [SPOILER]:D
    [ATTACH=full]118664[/ATTACH][/SPOILER]
    [/QUOTE]
    الان مشکل اصلی فروم ما همین نیم برابر اضافه‌ست 😀

    ولی جدا از شوخی محیط‌های بازی 1.5 که نه 4 برابر شده…! چرخیدن با اسب تو اون محیط بزرگ برفی… و غیره

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا