اخبار بازیپلی استیشن 5

آپدیت بازی The Last of Us Part 2 برای پلی استیشن 5 منتشر شد

پچ 1.08 بازی The Last of Us Part 2 از همین حالا برای کاربران PS5 در دسترس است و بهبودهایی را در رزولوشن و فریم ریت اعمال می‌کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us Part II

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نسل قبل بر روی PS4، طرفداران برای مدت‌ها منتظر اعلام شدن جزئیاتی از پچ پلی استیشن 5 عنوان The Last of Us Part 2 بودند. حال حدود یک سال پس از عرضه در سال 2020، این پچ به‌طور ناگهانی و قبل از اعلام قبلیه با انتشار تریلر کوتاهی معرفی شده به‌صورت رایگان در اختیار کاربران کنسول نسل نهمی سونی قرار گرفته است.

پچ 1.08 ضمن بهبود دادن رزولوشن و کوتاه‌تر کردن مدت زمان لودینگ‌ها، پشتیبانی از 60 فریم بر ثانیه را به بازی اضافه می‌کند. The Last of Us Part 2 از طریق پشتیبانی از عناوین نسل قبل بر روی PS5 اجرا می‌شود و پس از دانلود آپدیتی که امروز منتشر شده، می‌توانید به بهبودهای اعمال شده دسترسی داشته باشید.

ناتی داگ اعلام کرده که منتشر شدن این پچ اولین قدم آن‌ها بر روی پلی استیشن 5 است و هنگامی که اخبار بیشتری برای به اشتراک گذاشتن وجود داشته باشد، آن را با طرفداران در میان خواهد گذاشت.

مدتی پیش گزارشی مبنی بر در دست ساخت بودن ریمیک نسخه اول The Last of Us منتشر شد. در همین حال، بخش مولتی پلیر نسخه دوم نیز همچنان در حال توسعه است. نیل دراکمن، کارگردان سری و یکی از رئیسان استودیوی Naughty Dog، اعلام کرده که یک طرح ابتدایی داستانی برای نسخه سوم The Last of Us نوشته شده، اما در حال حاضر تیم ناتی داگ مشغول توسعه دادن آن نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا