اخبار بازیپلی استیشن 5

قابلیت‌های کنترلر دوال سنس به بازی‌های The Last of Us Part 2 و God of War افزوده شده‌اند

طبق تست‌های انجام شده توسط GamesRadar، به‌نظر می‌رسد بازی‌های The Last of Us Part 2 و God of War از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس پشتیبانی می‌کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی The Last of Us Part II

دو عنوان The Last of Us Part 2 و God of War از بازی‌های نسل هشتمی هستند که از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، بر روی پلی استیشن 5 اجرا می‌شوند و بهبودهایی را دریافت می‌کنند. اما به‌نظر می‌رسد فریم ریت بهتر و لودینگ‌های سریع‌تر تنها بهبودهای این دو بازی نیستند؛ چرا که پشتیبانی از قابلیت‌های دوال سنس نیز به این عناوین اضافه شده‌است.

در خصوص بازی The Last of Us Part 2، گفته شده که انجام دادن کارهایی مانند کشیدن طناب کمان باعث به‌وجود آمدن بازخورد در تریگرهای کنترلر (R2 و L2) می‌شود. همچنین می‌توانید بازخورد هپتیک را در طول تجربه بازی، به‌طور مثال در هنگام مبارزات و قایق‌رانی حس کنید. در بازی God of War نیز به همین روال با باز کردن سپر یا پرتاب تبر کریتوس این تأثیرات را احساس خواهید کرد.

نکته جالب اینجاست که Naughty Dog و Sony Santa Monica تاکنون در این خصوص هیچ صحبتی نکرده‌اند و این اطلاعات از سوی رسانه‌هایی که در چند وقت اخیر به PS5 دسترسی داشتند، منتشر شده است. البته سازندگان God of War مدتی پیش تأیید کردند که این عنوان بر روی PS5 به‌صورت 60 فریم اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا