اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

ریمیک بازی The Last of Us Part 1 رسما معرفی شد؛ عرضه در سپتامبر امسال

به‌دنبال لیک شدن تریلر بازی The Last of Us Part 1 که بازسازی نسخه اول خواهد بود، سونی حالا در جریان Summer Game Fest به‌طور رسمی از این عنوان رونمایی کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us Part 1

نیل دراکمن در جریان این رویداد اعلام کرد که استودیوی Naughty Dog قصد دارد تا عنوان تحسین‌شده The Last of Us را از پایه برای PS5 و PC بازسازی کند. بازی در زمینه‌های مختلفی از جمله مبارزات، هوش مصنوعی، مخفی‌کاری، کاوش محیط و چندین بخش دیگر بهبود یافته است. به گفته دراکمن، تیم سازنده برای توسعه این بازسازی از آموخته‌هایی که در حین ساخت The Last of Us Part 2 و Uncharted 4 به‌دست آورده استفاده خواهد کرد تا نسخه اول را به پلتفرم‌های جدیدی بیاورد.

البته که در کنار تمامی این موارد، شاهد گرافیک ارتقا یافته، گیم‌پلی مدرن‌شده و همچنین پشتیبانی از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس (تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی) نیز خواهیم بود. The Last of Us Part 1 در تاریخ 2 سپتامبر امسال (11 شهریور) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و قیمت آن برابر با 69.99 دلار خواهد بود. همچنین این عنوان در تاریخ نامعلومی برای اولین بار به پلتفرم رایانه‌های شخصی می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا