اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: کوچک‌تر شدن مقیاس بازی مولتی پلیر The Last of Us توسط سونی

به گزارش منابع بلومبرگ، مقیاس تیم توسعه پروژه مولتی پلیر The Last of Us به‌طور قابل توجهی کوچک‌تر شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی مولتی پلیر The Last of Us

پروژه مولتی پلیر The Last of Us برای مدتی طولانی در دست ساخت بوده و در حالی که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند تا در شوکیس روز گذشته پلی استیشن بالاخره شاهد انتشار اولین تریلر آن باشند، این اتفاق رخ نداد. اکنون جیسون شرایر از بلومبرگ گزارش داده که پس از انجام شدن یک ارزیابی، مقیاس تیمی که مشغول کار بر روی این پروژه بوده کوچک‌تر شده است.

گفته شده تعداد زیادی از اعضای توسعه‌دهنده این بازی مولتی پلیر، دیگر بر روی آن کار نمی‌کنند و بجای آن به پروژه‌های دیگری در استودیوی Naughty Dog منتقل شده‌اند. البته گزارش بلومبرگ به این موضوع اشاره دارد که بازی مولتی پلیر The Last of Us همچنان کنسل نشده و در حالی که تیم کوچکی در حال کار بر روی آن است، سونی مراحل ارزیابی مجدد این پروژه را طی می‌کند.

در همین حال، حساب رسمی ناتی داگ نیز با انتشار یک بیانیه اعلام کرده که بازی مولتی پلیر The Last of Us هنوز هم در دست ساخت است، اما تیم توسعه‌دهنده به زمان بیشتری احتیاج دارد: «می‌دانیم که بسیاری از شما منتظر بودید تا درباره بازی مولتی پلیر The Last of Us بشنوید. ما شدیدا به آنچه که تیم ما تاکنون انجام داده افتخار می‌کنیم، اما با ادامه یافتن توسعه، متوجه شدیم که بهترین تصمیم برای بازی این است که زمان بیشتری را به آن اختصاص دهیم.»

این استودیو همچنین باری دیگر تأیید کرده که چند پروژه مختلف، از جمله یک بازی تک‌نفره جدید را در دست ساخت دارد و به‌زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک می‌گذارد.

طی چند وقت اخیر، سرمایه‌گذاری سونی بر روی عناوین GaaS یا «بازی به عنوان سرویس» افزایش قابل توجهی داشته است. به‌دنبال این افزایش سرمایه‌گذاری، سونی از استودیوی بانجی خواسته تا چنین عناوینی که توسط استودیوهای پلی استیشن در دست ساخت هستند را ارزیابی کند. به گفته منابع بلومبرگ، استودیوی بانجی توانایی بازی مولتی پلیر The Last of Us برای درگیر کردن بازیکنان در درازمدت را سوال‌برانگیز دانسته و همین موضوع، باعث بازبینی پروژه شده است.

ناتی داگ پیش از این قصد داشت تا در سال 2020 بازی The Last of Us Part 2 را همراه با یک حالت مولتی پلیر عرضه کند، اما بلندپروازی بخش مولتی پلیر باعث شد تا تیم سازنده تصمیم به عرضه آن به عنوان یک بازی جداگانه بگیرد. در حال حاضر اطلاعات چندانی جز تعدادی کانسپت آرت از این پروژه در دسترس نیست و باید دید سونی و ناتی داگ چه زمانی تصمیم می‌گیرند تا آن را به‌طور کامل رونمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا