اخبار بازی

شروع ساخت سریال The Last of Us بعد از انتشار قسمت دوم بازی

عنوان The Last of Us Part II به صورت انحصاری در تاریخ 9 خرداد منتشر میشود

انتشار اخبار ساخت سریال Last of us هوداران این عنوان را از ماه پیش بیشتر به هیجان آورده است. گمانه زنی بر سر اینکه چه کسانی نقش های اصلی شخصیت های این عنوان را خواهند داشت هم به یکی از بحث های این هوادازان بدل شده است. در پادکست Scriptnotes که توسط آقای Craig Mazin تهیه کننده و نویسنده این سریال پخش میشود، خبرهای جدید از ساخت این سریال منشر شده است. آقای Mazin در قسمتی از این برنامه صوتی، از زمان بندی ساخت سریال و همکاری با Neil Druckmann اشاره کرده است.


در صحبت های تهیه کننده و نویسنده سریال Last of us این طور بیان شده است که شروع ساخت این پروژه بعد از انتشار قسمت دوم بازی Last of us توسط شرکت Naughty Dog و کارگردان آن Neil Druckmann خواهد بود. این بازی دو ماه دیگر منتشر خواهد شد و آقای Mazin گفته است که در ماه های گذشته صحبت هایی در رابطه با این پرئژه انجام شده و حتی برنامه های کوچکی هم مدون شده است.


در گذشته پروژه ای سینمایی از Last of us در حال ساخت بود که پس از مدتی متوفق شد. در قسمتی از این پادکست ، آقای Mazin در رابطه با تمایل شبکه HBO و Neil Druckmann مبنی اقتباس از این بازی در قالب سریال تلوزیونی گفت :”برای خوب بودن اقتباس از این بازی، داستان نیاز به زمان دارد و رابطه و پیشرفت این اقتباس نیازمند تجربه ای طولانی است پس باید به صورت یک سریال باشد.”

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا