اخبار بازی

تصاویری از فیلم انیمیشنی The Last of Us منتشر شد

The Last of Us Animated Movie

استودیو انیمیشن سازی Oddfellows تصاویری از فیلم انیمیشنی کوتاه کنسل شده The Last of Us را به انتشار درآورد.

وبسایت Nerd4.life به تازگی در جست و جوی بخش مربوط به نمونه کارهای وبسایت استودیو Oddfellow، تصاویری از فیلم انیمیشنی The Last of Us را یافته است. این استودیو مدتی را در همکاری با Sony بر روی این انیمیشن، که قرار بود خط داستانی قسمت اول The Last of Us را به قسمت دوم متصل کند، کار می کرد. این فیلم کوتاه، حکم یک “آنچه گذشت” را داشت تا بتواند داستان بازی را برای طرفداران جدید و قدیمی این بازی شرح دهد.

وبسایت Oddfellows در توضیح جزئیات این انیمیشن گفت: “از ما خواسته شد تا در پیشواز The Last of Us II، فیلم کوتاهی را بسازیم که طی آن ماجراجویی دراماتیک قسمت ابتدایی بازی بار دیگر از دید شخصیت های اصلی داستان، جوئل و الی، روایت شود.”

استودیو Oddfellows در بیانیه خود از پیش درآمد انیمیشنی Blade Runner 2049 و The Animatrix بعنوان منابع الهام خود یاد کرد و از طراحی هنری متفاوت این انیمیشن نسبت به بازی ویدیویی آن گفت.

طرح پیشنهادی ما این بود که هر یک از مراحل بازی را با سبک گرافیکی متفاوتی روایت کنیم. استفاده از ابزار روایی منحصر به فرد این امکان را به ما می داد که از سبک های گرافیکی عبور کرده و بتوانیم به شکل یکپارچه میان گذشته و حال حرکت کنیم. Sony در نهایت تصمیم گرفت که این پروژه را ادامه ندهد.

این قسمت از کارنامه کاری Oddfellows به سرعت از وبسایت این استودیو حذف شد اما همچنان از طریق Google Cache با جست و جوی کلمه “Oddfellows The Last of Us” می توان به این صفحه دسترسی پیدا کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا Sony برنامه خود برای “آنچه گذشت” عنوان The Last of Us Part 2 را به شکل دیگری پیگیری خواهد کرد یا اینکه به طور کلی از این ایده صرف نظر کرده است.

The Last of Us The Last of Us Animated Movie The Last of Us Animated Movie

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا