اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

محتویات جدیدی از بازی The Last of Us در راه است

ناتی داگ اعلام کرده که روز The Last of Us Day (که پیش از این با نام Outbreak Day شناخته می‌شد) را با معرفی محتویات جدید از دنیای «آخرین ما» جشن می‌گیرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

روز The Last of Us

در دنیای بازی The Last of Us، بیست و ششم سپتامبر روزی است که یک همه‌گیری غیرمنتظره جهان را زیر و رو می‌کند و داستان جول آغاز می‌شود. سازندگان پس از عرضه بازی، هر سال این روز را در دنیای واقعی با طرفداران جشن می‌گیرد و امسال نیز استودیوی Naughty Dog چنین برنامه‌ای دارد.

در حالی که یک روز با 26 سپتامبر فاصله داریم، ناتی داگ امسال هم اعلام کرده که فردا شاهد معرفی محتویات جدیدی برای The Last of Us خواهیم بود. هنوز جزئیات این محتویات مشخص نیست، اما گفته شده معرفی‌های جدید در روز یک‌شنبه (4 مهر) ساعت 19:30 از طریق این سایت انجام خواهند شد.

ناتی داگ همچنین قبل از آغاز The Last of Us Day، کالاهای مختلفی را مانند لباس‌ها و پک‌های گیتار جدیدی برای The Last of Us معرفی کرده است. محتویات جدید روز آینده می‌تواند هر چیزی باشد، اما طرفداران امیدوارند که ناتی داگ از عنوان جدیدی رونمایی کند. مدتی پیش تأیید شد که پروژه مولتی پلیر این استودیو به‌طور مستقل در حال ساخت است و از طرف دیگر، شایعات ماه‌های گذشته به ساخته شدن ریمیک نسخه اول The Last of Us اشاره داشتند. همچنین این احتمال وجود دارد که روز آینده اخبار بیشتری از سریال آخرین ما منتشر شود.

در هر صورت، باید منتظر ماند و دید ناتی داگ در روز آینده چه مواردی را برای نمایش دادن دارد. شما انتظار دیدن چه چیزی را در The Last of Us Day دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا