اخبار بازی

آیا بازی The Last of Us Part 2 درگیر یک ماجرای کپی‌رایت شده‌است؟

در جدیدترین اخبار بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2، به‌نظر می‌رسد استودیو Naughty Dog و شرکت Sony بابت انتخاب موسیقی تریلر جدید این عنوان دچار حواشی زیادی شده‌اند.

بازی The Last of Us Part 2

اخیرا یک تبلیغ تلویزیونی جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 منتشر شده و در آن، از آهنگ True Faith که برای اولین بار در سال 1987 توسط New Order تهیه و تولید شده‌بود، استفاده شده‌است. اما این آهنگ در سال 2011 توسط هنرمندی به نام Lotte Kestner نیز کاور شده بود و ورژنی که در تریلر منتشر شده توسط سونی می‌شنویم، شباهت زیادی با آن دارد. حال خانم Lotte Kestner با انتشار توئیتی به این موضوع واکنش نشان داده‌است.

او که کاور این آهنگ را پیش‌تر در آلبوم Stolen منتشر کرده‌بود، با انتشار توئیتی خطاب به ناتی داگ و نیل دراکمن نوشت: ” من بخش‌های جدیدی که در ورژن اصلی وجود نداشتند را به این آهنگ اضافه کردم و حال دقیقا این بخش‌ها توسط هر کسی که آن را خوانده (اشاره به تریلر بازی) کپی شده‌است. من بشدت ناراحتم.” او که به‌نظر می‌رسد خواهان جبران شدن این موضوع توسط ناتی داگ یا سونی بود، حال توئیت منتشر شده خود را به دلیل نامعلومی حذف کرده‌است.

هنوز سونی و ناتی داگ در خصوص این وضعیت پیچیده صحبتی نداشته‌اند. البته این اولین باری نیست که بازی‌های ناتی داگ با چنین چیزی روبرو می‌شوند، چرا که پیش‌تر با عرضه آنچارتد 4 نیز بازیگری مدعی شده‌بود که در طراحی شخصیت نیدین از چهره او بدون اجازه استفاده شده‌است.

بازی The Last of Us Part 2 با تمام حواشی گوناگون خود، در تاریخ 19 جون برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”SILICON POWER, post: 4772160, member: 115944″]
    هر آهنگی این روزها بسازی شبیه یه آهنگ دیگه میشه اگه عینا مثل اون آهنگ باشه باید ادعا کنه وگرنه اینکه بگه بر وزن این آهنگ من بوده و اینها چرتی بیش نیست.
    [/QUOTE]

    نیل دراکمن از طرف ناتی داگ رسما از خواننده کاور عذرخواهی کرده:

    [ATTACH type=”full”]145953[/ATTACH]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا