اخبار بازی

ساخت ریمستر بازی The Last of Us 2

لیست شدن نام بازی در صفحه LinkedIn یکی از ‌اعضای تیم ناتی داگ حاکی از آن است که ریمستر عنوان The Last of Us 2  مراحل توسعه را سپری می‌کند.

Mark Pajarillo یکی از افراد تیم ناتی داگ (Lead Outsource Artist) با لیست کردن The Last of Us 2: Remastered به عنوان پروژه‌‌ای که در آن مشغول نظارت بر روند تولید مواردی همچون assestهای طراحی محیط، سلاح‌ها و ابزارهای تعاملی است، تولید این بازی را به نوعی تایید کرده است. بر این اساس احتمالا این ریمستر مدت قابل توجهی در دست ساخت بوده است.

پیش از این در ژانویه سال 2022، شایعاتی از سوی Tom Handerson منتشر شد که ساخت ریمستر این عنوان را تایید می‌کرد. با اینکه ناتی داگ تا به حال به صورت رسمی خبر ساخت این ریمستر را تایید نکرده است اما در جولای سال 2023 بود که Gustavo Santaolalla آهنگساز قسمت اول و دوم بازی اطلاعاتی در مورد فعالیتش بر روی نسخه جدیدی از بازی را منتشر کرد.

عنوان تحسین شده The Last of Us Part 2 در ژوئن سال 2020 برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و توانست جوایز متعددی را به دست بیاورد. هم اکنون می‌توانید بررسی بازی The Last of Us 2 را در بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا