اخبار بازی

کارگردان بازی The Last Of Us: Part 2 سه ماه تأخیر بازی را تایید کرد

کارگردان بازی آقای Neil Druckmann امروز در توئیت جدیدی اعلام کرده است که زمان انتشار بازی The Last Of Us: Part 2 تغییر کرده است و این عنوان با 3 ماه تأخیر منتشر خواهد شد.

بازی The Last Of Us: Part 2

اخیرا استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) تاریخ انتشار بازی The Last Of Us: Part 2 را دوم اسفندماه 1398 اعلام کرد. اما گویا این تاریخ انتشار دیگر اعتباری ندارد و طبق توئیت جدید کارگردان بازی قرار است این عنوان با 3 ماه تأخیر عرضه شود.

امروز کارگردان بازی در اتفاقی غیرمنتظره و در نامه‌ای به طرفداران بازی ، این موضوع را اعلام کرده است. خلاصه‌ای از این بیانیه را در ادامه مشاهده می‌کنید :

این را میدانم که حدود یکماه پیش ما آخرین ساختۀ خود را معرفی کردیم و اجازه دادیم تا رسانه‌ها 2 ساعت از آن را تجربه کنند. همچنین یک تریلر داستانی از بازی منتشر کردیم و زمان انتشار آن را 2 اسفند 1398 اعلام کردیم.

واکنش طرفداران بسیار مثبت بود و شما می‌توانید انرژی زیادی را در تک تک اعضای تیم احساس کنید.

اما پس از سالها کار کردن بر روی این عنوان ، این تأخیر تأییدی است بر تمام کارهای سختی که انجام داده‌ایم. در طی چند هفتۀ اخیر به این موضوع پی بردیم که زمان کافی برای ساخت عنوانی که بتوانیم آن را اثر «ناتی داگ» بنامیم نداریم. در اینجا ما با دو گزینه روبرو بودیم ، سازش با بعضی از بخش‌های بازی یا اینکه برای بهبود این بخش‌ها زمان بیشتری را صرف کنیم.

تاریخ انتشار جدید به ما این امکان را می‌دهد تا همه چیز را به سطح رضایت خود برسانیم و در عین حال باعث کاهش استرس در تیم می شود.

طبق اطلاعات جدید عنوان The Last Of Us: Part 2 سه ماه دیرتر از تاریخی که در گذشته اعلام شده بود یعنی در تاریخ نهم خرداد 1399 بصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”vivanred, post: 4652955, member: 28887″]
    خبر تاخیر همیشه بد هستش اما اگه موجب بشه بازی بهتر بشه چرا که نه همیشه موافق این موضوع بودم و هستم اما اینکه بگن برای کرانچ این کار کردن قابل تحمل نیست اگه حتی میگفتن میخوایم بخش انلاین به برسونیم من با خوشحالی بیشتر این موضوع تایید میکردم هرچند بازم چند وقت بیشتر روی بازی ND حکم پیشرفت حساب میشه .
    [/QUOTE]
    ناتی داگ میخواد بازی از هر لحاظ کامل باشه… و در درجۀ اول خودشونو راضی کنه

  2. [QUOTE=”mostafa682, post: 4652937, member: 50626″]
    [URL=’https://forum.bazicenter.com/forums/69/’]اخبار بازی ها[/URL]
    [/QUOTE]
    در خبر قبلی فقط تاخیر بازی گزارش شده…
    اما در این خبر کارگردان بازی در یک توئیت رسما تاخیر بازی رو تایید کرده.

    برای ایجاد هماهنگی نام تاپیک ویرایش شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا