اخبار بازی
موضوعات داغ

تبریک استودیو های سونی به ناتی داگ به مناسبت انتشار بازی The Last Of Us 2

دو روز از انتشار بازی The Last Of Us 2 اثر کمپانی Naughty Dog می‌گذرد و توانسته است در این فرصت کوتاه تبدیل به تیتر اصلی مجلات بازی شود.
پس از عرضه این عنوان، دیگر استودیو های بازی‌سازی سونی اقدام به تبریک گفتن به ناتی‌داگ از طریق ساخت آرت‌ورک در صفحه توییترشان کرده‌اند، که در ادامه خبر به آنها می‌پردازیم.

از آنجایی که رابطه آقای “کوری بارلوگ” کارگردان بازی گاد آف وار با کارگردان سری بازی TLOU یعنی آقای “نیل دراکمن” بسیار خوب و صمیمی است،  او با انتشار آرت‌ورکی در صفحه توییترش این‌گونه احساسات خود را در مورد بازی The Last Of Us 2 بیان کرد:

«من هرگز دوستانی مانند کسانی که در پلی‌استیشن هستند نخواهم داشت. ناتی‌داگ، چیزی که تو ساختی شاهکاری بیش نبود زیرا باعث شد من عصبی، مضطرب، هیجان زده و غمگین شوم و حسود، که چرا در ساخت بازی حضور نداشتم. بهتون افتخار می‌کنم.»

بازی The Last Of Us 2

سازندگان بازی Ghost of Tsushima یعنی استودیو Sucker Punch توییتی را منتشر کردند که علاوه بر یک آرت‌ورک، کپشن زیر را ارائه نمودند:
«به دوستانمان در ناتی داگ به مناسبت عرضه بازی The Last Of Us 2 تبریک می‌گوییم. بی‌صبرانه منتظر آخر هفته هستیم تا آن را تجربه کنیم.»

بازی The Last Of Us 2

در ادامه استودیو Bend Studio که آن را به علت ساخت بازی Days Gone به خاطر داریم، توییتی مانند ساکر پانچ به همراه یک آرت‌ورک ارائه کرد.

بازی The Last Of Us 2

مدیا مولکول هم یک ویدئو کوتاه از الی در حال نواختن گیتار (ساخته شده در دنیای Dreams) را به انتشار گذاشت و گفت:
«از طرف مدیا مولکول به کمپانی ناتی داگ تبریک می‌گوییم.»

بازی The Last Of Us 2

در آخر هم شاهد توییتی توسط سازندگان عنوان Ape Escape بوده‌ایم که در آن الی در کنار کاراکتر های بازی به نواختن گیتار مشغول است.

بازی The Last Of Us 2

بازی The Last Of Us 2 یک عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 است که باعث نارضایتی تعداد چشمگیری از گیمر ها پس از تجربه بازی شده، اما لازم به ذکره است که اثر TLOU 2 توانست نظر اکثر منتقدین را جلب کند.
شما کاربران عزیز می‌توانید دیگر اخبار بازی The Last Of Us 2 را در وب‌سایت بازی‌‌سنتر مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این رو هم اضافه کنم که کاربران بازی‌سنتر با استفاده از پست زیر (آرت‌ورکی بود واسه خودش) این‌گونه شوق و اشتیاق خود را نسبت به بازی نشون دادند: 😀
    [SPOILER=”آرت‌ورک”]

    [ATTACH type=”full” width=”379px” alt=”149436″]149436[/ATTACH]

    شرمنده ولی دهنتون سرویس. :))

    [/SPOILER]

    این هم ویدئویی که مدیا مولکول ساخته بود:

    [SPOILER=”ویدئو مدیا مولکول”][URL=’https://twitter.com/mediamolecule/status/1273907665715048448?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet’]ویدئو[/URL][/SPOILER]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا