اخبار بازی

بازی The King of Fighters XV تا اوایل سال 2022 تأخیر خورد

شرکت SNK با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرده است که بازی The King of Fighters XV بجای سال 2021، در سه ماه ابتدایی 2022 عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The King of Fighters XV

یاسویوکی اودا، تهیه‌کننده بازی در این بیانیه توضیح داده که وضعیت شیوع کوید-19 در کشور ژاپن باعث شده تا تیم سازنده تاریخ عرضه بازی را تا سال میلادی آینده عقب بی‌اندازد:

«طرفداران زیادی منتظر عرضه KOF XV در سال 2021 هستند، اما متأسفانه در حال حاضر، ما باید اعلام کنیم که KOF XV حالا در سه ماه ابتدایی 2022 منتشر خواهد شد.

موارد رو به افزایش کوید-19 در ژاپن باعث شده تا زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده در ابتدای توسعه تحت تأثیر قرار بگیرد. ما تصمیم نهایی خود را گرفته‌ایم که کیفیت محصول باید اولین اولیت ما باشد، بنابراین با توجه به چنین تصمیمی اکنون تاریخ عرضه تغییر یافته‌ای داریم.»

شرکت SNK همچنین ضمن عذرخواهی از طرفداران، از آن‌ها بابت صبر و درک کردن شرایط تشکر کرده است. The King of Fighters XV ابتدا در جریان رویداد EVO 2019 معرفی شده بود، اما سازندگان گیمپلی و اولین اطلاعات برخی شخصیت‌های بازی را در طول امسال منتشر کرده بودند.

این عنوان مبارزه‌ای در سه ماه ابتدایی 2021 برای پلتفرم‌های نامعلومی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا