اخبار بازی

آیا معرفی بزرگی از مراسم The Game Awards در راه است؟

به‌تازگی صفحه توئیتر رسمی مراسم The Game Awards با انتشار پستی از یک معرفی جدید خبر داده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Geoff Keighley و مراسم The Game Awards

ساعاتی پیش صفحه The Game Awards توئیت جدیدی را منتشر کرد که در آن صدای آقای جف کیلی را می‌شنویم. به‌نظر می‌رسد این ژورنالیست و تهیه‌کننده کانادایی، معرفی بزرگی را در رابطه با مراسم The Game Awards در راه دارد. با اینحال، هنوز هیچ اطلاعاتی از این معرفی بزرگ منتشر نشده و در صورت اعلام شدن جزئیات بیشتر، این خبر نیز بروزرسانی خواهد شد.

جف کیلی مدتی پیش رویداد تابستانی Summer Game Fest را معرفی کرد که تاکنون در طی این رویداد بلند مدت، رونمایی‌های بزرگ و کوچکی صورت گرفته‌است. یکی از مهم‌ترین رونمایی‌های این رویداد مربوط به معرفی موتور گرافیکی آنریل انجین 5 توسط اپیک گیمز بود که همراه با یک دموی تکنیکی، از برخی از قابلیت‌های این انجین پرده‌برداری شد.

در هر صورت، این توئیت توسط The Game Awards منتشر شده و با توجه به اینکه مراسم بهترین بازی سال همیشه در ماه دسامبر برگزار می‌شود، باید دید که معرفی مذکور پیرامون چه موضوعی خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ فکر می‌کنید برگزارکنندگان مراسم بهترین بازی سال به معرفی بازی خاصی اشاره خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا