اخبار بازی

بیش از 83 میلیون بیننده رویداد The Game Awards 2020 را تماشا کرده‌اند

به‌تازگی آمار و ارقام جالبی از تعداد بینندگان و رکوردشکنی رویداد The Game Awards اعلام شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

مراسم The Game Awards

جمعه گذشته رویداد The Game Awards به‌صورت مجازی برگزار شد. مراسم امسال بیش از 83 میلیون بیننده زنده از طریق لایو استریم داشته. در سال گذشته، این عدد 45.2 میلیون بوده که نشان می‌دهد رشد مثبت این رویداد از لحاظ تعداد بیننده همچنان ادامه دارد. به عبارت دیگر، تعداد بینندگان مراسم امسال با رشد 83 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده که رقم قابل توجهی به‌شمار می‌رود. همچنین تعداد اوج بینندگان زنده مراسم امسال نیز به‌طور همزمان به عدد 8.3 میلیون نفر رسیده است.

گیم اواردز با شروع کار خود از سال 2014، هر سال با رشد مثبت روبرو بوده و امسال نیز از این قاعده مستثنا نیست. درحالی که انتخاب بهترین‌های سال از اهمیت زیادی برخوردار است، افراد زیادی The Game Awards را برای نمایش تریلر جدید بازی‌های از قبل معرفی شده و معرفی بازی‌های جدید تماشا می‌کنند.

از مهم‌ترین معرفی‌های جدید مراسم امسال می‌توان به رونمایی از ریبوت Perfect Dark، معرفی نسخه جدید Mass Effect و اضافه شدن شخصیت سفیروث به Super Smash Bros. Ultimate اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید لیست کامل برندگان The Game Awards 2020 را از بازی سنتر مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا