اخبار بازی

اولین موج بن کردن بازیکنان متخلف در بازی The Finals شروع شده است

استودیو Embark به تازگی اولین موج بن کردن بازیکنان متقلب و متخلف را شروع کرده که بازیکنان بسیاری را تحت تاثیر قرار داده، حتی آن‌هایی که تقلب نمی‌کنند!

بازی شوتر آنلاین The Finals در اوایل ماه گذشته میلادی و همزمان با رویداد The Game Awards 2023 بصورت رایگان منتشر شد و توانست بخاطر داشتن ویژگی‌هایی خاص، مانند گزینه‌های تاکتیکی متنوع و تخریب پذیری بالای محیط، مورد توجه قرار بگیرد.

با این حال، عده‌ای از بازیکنان با تقلب‌های گسترده در روند بازی دیگران اختلال ایجاد می‌کردند و این موضوع به حدی زیاد شد که The Finals شروع به از دست دادن مخاطبانش کرد. اکنون، استودیو Embark در تلاش برای حل کردن این مشکلات تصمیم گرفته تا در قالب یک موج گسترده، بازیکنان خاطی را در عرض یک شب بن کند.

تام وارن، خبرنگار، در اکانت X خود این خبر را داد که متاسفانه این اقدام سازندگان برخی از بازیکنان بی‌گناه را هم قربانی کرده، از جمله چند استریمر در توییچ! این ادعا مورد تایید PRX Jinggg، استریمر، هم قرار گرفت و او هم اعلام کرد که بدون دلیل خاصی از این بازی بن شده است.

بازی The Finals که در طی 15 روز موفق شده بود تا بیشتر از 10 میلیون نفر را به خود جذب کند حالا درگیر حواشی متعددی شده و باید دید سازندگان می‌توانند بازیشان را از این حواشی نجات بدهند و به روند رو به رشدشان ادامه بدهند یا عمر این شوتر مولتی پلیر خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد رو به پایان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا