اخبار بازی

شرکت Embracer Group امتیاز مجموعه ارباب حلقه‌ها را به دست آورد

شرکت Embracer Group، ابرناشر دنیای ویدئوگیم از توافق خود جهت خرید Middle-Earth Enterprises و تصاحب امتیاز مجموعه‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت خبر داده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

مجموعه Lord of the Rings

خریدهای بزرگ Embracer Group همچنان ادامه دارد و پس از تصاحب دارایی‌های بخش غربی اسکوئر اینکس، این کمپانی طی خبری شوکه‌کننده خبر داده که حالا Middle-Earth Enterprises را نیز از شرکت The Saul Zaentz Company خریداری و به زیرمجموعه‌های خود اضافه کرده است. بدین ترتیب، امبریسر گروپ حالا امتیاز ساخت بازی‌های ویدئویی، فیلم، بازی‌های رومیزی، کالاها، پارک‌های تفریحی و چندین موارد دیگر مرتبط با سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت را به‌دست آورده است.

در همین حال، Embracer Group همچنین چندین ناشر و استودیوی دیگر، از جمله سازندگان بازی Maneater را نیز تصاحب کرده. خریدهای جدید این کمپانی سوئدی عبارتند از:

  • Limited Run Games (ناشر و توزیع‌کننده بازی)
  • Tripwire Interactive (سازنده بازی Maneater)
  • Singtrix (کمپانی فعال در حوزه موسیقی)
  • Tuxedo Labs (سازنده بازی Teardown)
  • Tatsujin (استودیوی تشکیل شده از اعضای سابق سازندگان بازی‌های Truxton و Snow Bros)
  • Bitwave Games (سازندگان بازی‌های PictoParty و Wunderling DX)
  • Gioteck (تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ)

در پایان، امبریسر گروپ اعلام کرده که یک کمپانی بازیساز دیگر را نیز در حوزه کنسول‌های خانگی و PC به مالکیت آن‌ها در آمده، اما غول سوئدی «به علت دلایل تجاری» نام آن را فاش نکرده است. برخی از خریدهای اعلام‌شده (از جمله Middle-Earth Enterprises و Limited Run Games) تحت زیرشاخه جدیدی به نام Embracer Freemode به فعالیت خود ادامه خواهند داد. این لیبل انتشاراتی جدید، با هدف تمرکز بر روی زمینه‌های مختلفی مانند عناوین رترو و کلاسیک، توسعه بازی‌ها، لوازم و سرگرمی تأسیس شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا