اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

بازی‌های Doom Eternal و The Elder Scrolls Online برای نسل بعد تأیید شدند

شرکت Bethesda تأیید کرد که دو بازی Doom Eternal و The Elder Scrolls Online راهی نسل بعد خواهند شد. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Doom Eternal و The Elder Scrolls Online

بازی The Elder Scrolls Online که ابتدا در سال 2014 عرضه شده بود، یکی از مهم‌ترین عناوین آنلاین بتثدا به‌شمار می‌رود. حال این شرکت اعلام کرده که عنوان مذکور به‌همراه بازی Doom Eternal برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق گفته Bethesda، به‌نظر می‌رسد این عناوین در زمان عرضه PlayStation 5 و Xbox Series X در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند. در بلاگ رسمی The Elder Scrolls Online می‌خوانیم: ” ما قصد داریم که قابلیت پشتیبانی از نسل قبل را در دستور کار قرار دهیم. اما این موضوع دقیقا به چه معناست؟ ما به‌سختی مشغول کاریم که اگر از کاربران Xbox One و یا PlayStation 4 الدر اسکرولز آنلاین هستید، در زمان عرضه Xbox Series X و PlayStation 5 به بازی دسترسی داشته‌باشید. شما قادر خواهید بود در نسل بعد با همان سرور‌ها، شخصیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده به تجربه بازی بپردازید.”

همچین اعلام شد که در تاریخ نامعلومی، بازی The Elder Scrolls Online بر روی کنسول‌های نسل بعد یک آپدیت را جهت ارتقای گرافیکی دریافت خواهد کرد. کمپانی Bethesda در نظر دارد تا معرفی‌های بیشتری را در جریان رویداد QuakeCon At Home انجام دهد. در حال حاضر، این کمپانی اولین محتوای DLC بازی Doom Eternal را معرفی کرده که اطلاعات بیشتر آن در افتتاحیه رویداد Gamescom منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا