اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نسخه نسل بعدی بازی The Elder Scrolls Online در اواخر بهار عرضه می‌شود

کاربران کنسول‌های نسل جدید بالاخره می‌توانند ورژن ارتقا یافته بازی The Elder Scrolls Online  را در تاریخ 6 ژوئن (18 خرداد) تجربه کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Elder Scrolls Online

در حالی که به‌نظر می‌رسد هنوز با عرضه The Elder Scrolls VI فاصله زیادی داریم، الدر اسکرولز آنلاین همچنان پشتیبانی می‌شود و به جذب بازیکن جدید ادامه می‌دهد. طبق آخرین آمار منتشر شده، این عنوان MMORPG در حال حاضر بیش از 18 میلیون بازیکن دارد. حال زمان آن رسیده تا نسخه Console Enhanced بازی برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد.

شرکت Bethesda از مدت‌ها پیش این خبر را تأیید کرده بود، اما حالا جزئیات بیشتر و همچنین تاریخ عرضه دقیق این نسخه از بازی مشخص شده است. نسخه نسل بعدی پیشرفت‌های مختلفی از جمله بهبود در دراو دیستنس، سایه‌ها، بازتاب‌ها، زمان لودینگ‌ها، و… را به خود خواهد دید. همچنین کاربران می‌توانند بازی را با حالت 60 فریم و یا زولوشن 4K همراه با 30 فریم اجرا کنند.

شایان ذکر است که دارندگان فعلی بازی بر روی نسل هشت، به‌طور رایگان به نسخه ارتقا یافته نسل بعدی دسترسی خواهند داشت. نسخه Console Enhanced در تاریخ 6 ژوئن (18 خرداد) برای Xbox Series X و PlayStation 5 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا