اخبار بازی

بازی جدیدی از فرانچایز The Elder Scrolls بدون اطلاع قبلی منتشر شده است

 بتسدا بصورت غافیلگیر کننده‌ای و در سکوت، بازی جدیدی از سری الدر اسکرولز با نام The Elder Scrolls: Castles را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرده است.

این بازی که ظاهرا در سبک عنوان Fallout Shelter توسعه داده شده، هم اکنون بصورت Early Access در استور Google Play قرار گرفته شده است.

در توضیحات این بازی در گوگل پلی می‌خوانیم :«این عنوان توسط سازنده‌گان عناوین تحسین شده Skyrim و Fallout Shelter توسعه داده شده است، در این بازی کنترل قلعه و خاندان مختص به خودتان را خواهید داشت باید در طی سال‌ها و با رشد خانواده‌ها، آن‌ها را اداره کنید و به مردم عادی نظارت کنید».

نکته عجیبی که راجع به The Elder Scrolls: Castles وجود دارد، علاوه بر اینکه بتسدا هیچ اطلاع رسانی راجع به آن نداشته، این است که نام این بازی حتی با جست و جو در گوگل پلی هم پیدا نمی‌شود و تنها راه شما برای دسترسی و دریافت آن، رفتن به صفحه خود بتسدا در این فروشگاه و پیدا کردن بازی جدید الدر اسکرولز است.

با توجه به نکات گفته شده این احتمال می‌رود که بازی The Elder Scrolls: Castles بصورت اشتباهی و زودتر از برنامه‌ریزی‌های این کمپانی، منتشر شده است و ممکن است به زودی از دسترس خارج شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا