اخبار بازی

بازی The Elder Scrolls VI تا سال 2026 عرضه نمی شود

بازی TES6 در انحصار مایکروسافت خواهد بود و تا 2026 عرضه نمیشود

 

سندی که به عنوان بخشی از پرونده FTC علیه مایکروسافت منتشر شد، آنچه را مدت‌ها انتظار می‌رفت تأیید می‌کند. بازی Elder Scrolls VI تا سال 2026 عرضه نمی‌شود و برای پلی‌استیشن 5 عرضه نمیشود. طبق نمودار جدیدی که مایکروسافت برای FTC تهیه کرده است، انتظار نمی رود که بازی بعدی Elder Scrolls حداقل تا سال 2026 عرضه شود، چیزی که یک وکیل مایکروسافت نیز در پرونده دادگاه به آن اشاره کرد. و این بازی دقیقاً مانند جدیدترین بازی‌های شرکت بتسدا یعنی  Starfield و Redfall، فقط برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود.

اسپنسر در بیانیه‌ای درباره انحصاری بودن بازی The Elder Scrolls VI گفت: برای اینکه در ایکس‌باکس حضور داشته باشیم، می‌خواهم کاملترین محتوا را ارائه کنیم. وقتی به Elder Scrolls VI فکر می‌کنم این درست خواهد بود.

بازی The Elder Scrolls VI اولین بار در سال 2018 رونمایی شد، اگرچه از آن زمان تاکنون چیز زیادی در مورد ماجراجویی فانتزی بعدی شرکت Bethesda نشنیده ایم. مدت‌ها انتظار می‌رفت که این بازی یک انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت باشد، حتی اگر شرکت آن را تأیید نکند. سال گذشته، به عنوان بخشی از همان پرونده FTC علیه مایکروسافت، مشخص شد که سه بازی بعدی Bethesda انحصاری خواهند بود. این شامل Starfield، The Elder Scrolls VI و بازی ایندیانا جونز می شود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا