اخبار بازی

بازی The Division 2 میزبان سرورهای آزمایشی می‌شود

بازی The Division 2

سرورهای آزمایش عمومی دقیقاً همان چیزی هستند که فکر می‌کنید. سرورهایی مخصوص تجربه‌ی یک اثر که دسترسی به آن‌ برای عموم آزاد بوده و توسعه دهندگان از این طریق، به آزمایش ویژگی‌های تازه و سنجیدن میزان آمادگی بازی اصلی برای پذیرش این تغییرات می‌پردازند. حتی کاربران نیز به این سرورها علاقه دارند چرا که نه تنها به آن‌ها اجازه دسترسی سریع‌تر به امکانات تازه بازی را می‌دهد، بلکه می‌توانند سازنده را نیز سریع‌تر از ایرادات مطلع ساخته تا تجربه‌ی نهایی، دلچسب و کم ایرادتر باشد.

امروز Yannick Banchereau مسؤل محتوای پشتیبانی پس از عرضه بازی The Division 2 در لایو استریم State of the Game اعلام کرد این عنوان به زودی میزبان یکی از این سرورها خواهد بود. این اتفاق تا اواخر ماه جاری رخ می‌دهد و به عبارتی تا قبل از عرضه آپدیت شماره 3، عرضه خواهد شد. Yannick Banchereau افزود: «فعلاً قصد آزمایش همه چیز را نداریم. مسلماً بروزرسانی شماره 3 بزرگترین آپدیت بازی تا به امروز خواهد بود که ویژگی Raid را به بازی اضافه می‌کند. و البته لازم به ذکر هستش که Raid در تست سرورها در دسترس نخواهد بود. درحال حاضر قصد داریم پایداری و کیفیت کلی جدیدترین پچ را به واسطه کمک کامیونیتی خود بیازماییم.»

سرورهای تست یا مختصراً PTS در انحصار پلتفرم کامپیوتر خواهد بود، چرا که این امر منجربه برقراری سریع‌تر ارتباط و راحت‌تر بودن کار سازنده می‌شود. اپلیکیشن PTS به صورت یک بازی مجزا روی شبکه Uplay (فروشگاه مخصوص شرکت یوبی‌سافت) عرضه می‌شود اما تمامی سیوها و اطلاعات بازیکنان از نسخه اصلی به آن انتقال پیدا خواهد کرد، بنابراین نیازی به شروع از صفر ندارید. هم اکنون می‌توانید بررسی بازی The Division 2 را در وب سایت بازی‌سنتر مطالعه کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا