اخبار بازی

نحوه عرضه بازی The Division 2 مشابه عنوان Anthem خواهد بود

«شرکت یوبی‌سافت» قصد دارد بازی The Division 2 را مشابه عنوان Anthem عرضه کند. طبق اعلام رسمی این شرکت، عنوان «لوتر شوتر» جدید آن‌ها بسته به نسخه و پلتفرمی که بازی را روی آن تهیه نمودید در تاریخ خاصی قابل بازی خواهد بود. حتی اگر این بازی را از طریق فروشگاه یوپلی نیز خریداری کنید بازهم با تاریخ‌های متفاوتی رو به رو خواهید شد که متأسفانه چندان به مذاق کاربران خوش نمیاد.

بازی The Division 2

در صورتی که نسخه استاندارد را پیش خرید کرده باشید، بازی در تاریخ 15 مارس حدود ساعت 11:30 الی 00:00 باز می‌شود، اما دارندگان نسخه یوپلی یک روز قبل‌تر، در 14 مارس ساعت 8:30 صبح قابل دسترس خواهد بود. اگر نسخه گلد و آلتیمیت این عنوان را تهیه کرده باشید، در 12 مارس به آن دسترس دارید و درصورت تهیه دو نسخه مذکور روی یوپلی،  حتی یک روز زودتر یعنی در 11 مارس بازی قابل اجرا خواهد بود. در ادامه می‌توانید لیست کامل ساعت‌های اجرای بازی را مشاهده کنید:

  • ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4

ساعت 00:00 روز 15 مارس (نسخه استاندارد)

ساعت 00:00 روز 12 مارس (نسخه گلد و آلتیمیت)

  • کامپیوتر و یوپلی

ساعت 8:30 روز 15 مارس (نسخه استاندارد)

ساعت 8:30 روز 11 مارس (نسخه گلد و آلتیمیت)

بازی The Division 2

با وجودی که نسخه‌های یوپلی در 11 مارس آنلاک می‌شوند، اما سرورهای بازی تا 12 مارس فعال نمی‌شود!!! بازی The Division 2 با ترک استیم، در تاریخ‌های مشخص شده برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا