اخبار بازی

جزئیات Raid بازی The Division 2 لو رفت

بازی The Division 2

جزئیات تازه درباره اولین Raid بازی The Division 2 که با عنوان Dark Hours شناخته می‌شود لو رفت. کاربر Kevindavid40 که پس از دیتا ماینینگ و جست و جو درفایل‌های این عنوان، پیش‌تر نخستین اطلاعات از این Raid را اعلام کرده بود، با دستی پر و اطلاعاتی تازه بازگشته.

اولین بخش از این اطلاعات راجع به مکانیزم جدید PowerPlay است که به بازیکنان بوسترهای قدرتمندی را برای پیشروی، جایزه می‌دهد. برای دریافت «پاور پلی» بازیکن باید ماموریت‌های مختلفی را انجام بدهد و با یافتن اتاق‌های مخفی، NPCهای مشخص شده را به قتل برساند. این دشمنان سرسخت همیشه اسپان نمی‌شوند و هنگامی هم که در دنیا حضور پیدا می‌کنند، باید پیش از اتمام زمان مشخص شده ازبین بروند.

Powerupها تنها در Raid قابل استفاده بوده و این مُد محدودیت‌های دیگری را نیز با خود به همراه خواهد داشت. منطقه‌ای که رویداد در آن رخ می‌دهد Arlington Memorial Bridge بوده و برای آغاز آن، تمامی 8 بازیکن باید از پل عبور کنند. این ایونت باعث غیرفعال شدن skillهای بازیکن شده و برای پیشروی در آن باید به سلاح و آیتم‌هایی که همراهتان هست تکیه کنید.

 8 نفر بازیکن درطول رویداد به 2 تیم 4 نفره تقسیم می‌شوند و هرکدام مامور دنبال کردن مسیرخاصی خواهد شد. به طور مثال تیم اول باید به صورت مخفیانه عبور کند و تیم دوم نیز این اختیار را دارد که مخفی یا پرسر و صدا مرحله را پشت سر بگذارد. هم اکنون می‌توانید بررسی بازی The Division 2 را در وب سایت بازی‌سنتر مطالعه کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا