اخبار بازی

The Division یک رکورد جهانی را شکست.

« Tom Clancy's The Division » تازه‌ترین عنوان منتشر شده «UBIsoft» توانست رکورد جهانی‌ای در زمینه بازی‌های رایانه‌ای را بشکند.

با ما در « بازی‌سنتر » همراه باشید.

 

شاید بتوانیم ‌ماه‌های گذشته را رویایی‌ترین ماه‌های یوبی‌سافت بدانیم! چرا که فروش بازی‌های این کمپانی از برخی رقبا پیشی گرفته و نمرات خوبی هم در کارنامه این شرکت ثبت شده است.

این بار « Division » جدیدترین عنوان یوبی توانست رکورد سریع‌ترین فروش هفته اول یک IP جدید را بشکند که تا قبل از این در دست عنوان بزرگ « Destiny » بود، هر چند Division نتوانست رکورد روز اول Destiny را شکست دهد.

هر چند مقدار دقیق فروش Division مشخص نیست اما فروش این عنوان در طی پنج روز حدود 330 میلیون دلار تخمین زده می‌شود! در مقام مقایسه می‌توانیم اشاره کنیم که Destiny توانست در مدت مشابه 325 میلیون دلار فروش کند.

هر دو عنوان یاد شده که از لحاظ گیم‌پلی شباهت‌هایی با هم دارند توانسته‌اند در 5 روز اول انتشار خود حدود 100 میلیون ساعت از زمان بازی‌ گیمر‌ها را پر کنند. البته Division در روز‌های پایان هفته توانست همزمان میزبان 1.2 میلیون نفر در ساعات شلوغی و Peak خود باشد.

Yves Guillemot مدیر عامل و موسس یوبی سافت در این زمینه گفت:

موفقیت Division در به دست آوردن بالاترین میزان فروش یک فرانچایز جدید در هفته اول این صنعت یک دستاورد عظیم است. ما به تیم‌های خود افتخار ‌می‌کنیم و از میلیون‌ها بازیکنی که با فیدبک‌‌‌ها و پشتیبانی خود، ما را همراهی نمودند متشکریم.

 

The Division ساخته استودیوی Massive به همراهی چند استودیوی دیگر زیرشاخه یوبی‌سافت  در هشتم مارچ بر روی PS4, XBOX1 و PC منتشر شد و تا به حال توانسته متوسط متای 82 را به دست بیاورد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا