اخبار بازیپلی استیشن 5

ریمیک بازی Demon’s Souls درجه سختی جدیدی را شامل نمی‌شود

سازندگان بازی Demon’s Souls پس از نمایش اخیر خود در حال ارائه جزئیات و اطلاعات مختلفی از بازی هستند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Demon's Souls

نسل جدید کمتر از 2 هفته دیگر آغاز می‌شود و با عرضه کنسول پلی استیشن 5، عنوان Demon’s Souls نیز بعد از گذشت بیش از یک دهه در قالب یک ریمیک احیا خواهد شد. حال کارگردان خلاق بازی، آقای Gavin Moore جزئیات کلیدی را به‌اشتراک گذاشته که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

با اینکه بازسازی دیمنز سولز در برخی بخش‌ها مانند رابط کاربری تغییراتی را به‌خود خواهد دید، اما در مجموع استودیو Bluepoint Games قصد دارد تا حس و حال نسخه اصلی بازی را حفظ کند: “این موضوع بسیار مهم است که مطمئن شویم به رویکرد و آنچه که خالقان اصلی در نظر داشتند وفادار بمانیم.” بنابراین بازی همانند تمام نسخه‌های اصلی سولز بورن، شامل انتخاب درجه سختی نخواهد بود.

البته سازندگان اعلام کرده‌اند که به‌لطف قابلیت هپتیک فیدبک کنترلر DualSence، پری کردن ضربات دشمنان کمی آسان‌تر خواهد بود. بازیکنان به‌هنگام پری کردن ضربه در حین مبارزه، آنچه که در تصویر می‌بینند را کمی ذودتر در دستان خود حس می‌کنند.

همچنین اطلاعاتی از نحوه اجرای بازی بر روی پلی استیشن 5 منتشر شده است. بازیکنان به‌طور کلی باید بین دو حالت Performance Mode و Cinematic Mode، به‌دلخواه گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. حالت پرفورمنس مود تجربه 4K داینامیک به‌همراه 60 فریم را ارائه می‌دهد، در حالی که حالت سینماتیک مود به‌صورت 4K و 30 فریم به‌همراه جلوه‌های بصری بهتر اجرا می‌شود.

ریمیک بازی Demon’s Souls در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) همراه با کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا