اخبار بازی

استودیوی سازنده‌ی The Day Before تنها چهار روز پس از عرضه تعطیل می‌شود

استودیو Fntastic می‌گوید The Day Before از نظر مالی شکست خورده است و نمی‌تواند به کار روی آن ادامه دهد. تنها چهار روز پس از عرضه بازی The Day Before در فروشگاه Steam، توسعه دهنده بازی یعنی استودیو Fntastic می گوید که درهای خود را می بندد زیرا بازی شکست خورده است.

این استودیو در بیانیه‌ای که در شبکه X (توییتر) منتشر شد، گفت: این بازی از نظر مالی شکست خورده است و ما بودجه لازم برای ادامه کار را نداریم. تمام درآمدهای دریافتی برای پرداخت بدهی به شرکای ما استفاده می شود. ما تمام تلاش‌ها، منابع و نیروی انسانی خود را برای توسعه The Day Before، که اولین بازی بزرگ ما بود، کردیم. ما واقعاً می‌خواستیم پچ‌های جدیدی را منتشر کنیم تا پتانسیل کامل بازی را نشان دهیم، اما متأسفانه این کار را نمی‌کنیم چون بودجه لازم برای ادامه کار را ندارم.

استودیو Fntastic در پیام پایانی اعلام کرد که در طول توسعه The Day Before هیچ پولی از مردم نگرفته است و اضافه کرد که هیچ کمپین سرمایه‌گذاری یا پیش‌ فروش قبل از انتشار وجود نداشته است.

پس از یک دوره طولانی و پر هیاهو، جنجال و شک عمیق پیرامون The Day Before که باعث شد به طور موقت به دلیل اختلاف در مورد علامت تجاری از Steam حذف شود، سرانجام بازی در 7 دسامبر در Steam عرضه شد و بلافاصله با مشکل مواجه شد. مشکلات سرور بسیار گسترده بود، اما بازیکنان همچنین با شگفتی متوجه شدند چون این بازی چیزی نبود که آنها انتظار داشتند. درعوض، تعدادی از ویژگی‌های یک بازی تیراندازی مشابه Escape From Tarkov را داشت، اما خیلی خوب نبود. واکنشها  فوری و شدید بود و در رتبه‌بندی Steam به پایین سقوط کرد. صفحه‌ی رسمی بازی در روز قبل از عرضه، در شبکه‌ی دیسکورد به‌طور موقت قفل شد، زیرا ناظران تلاش می‌کردند تا این ناراحتی را پنهان کنند. این پیش‌فرض وجود داشت که وصله‌هایی برای برطرف کردن برخی از مشکلات بازی در راهند، اما ظاهراً اکنون این موضوع کنار گذاشته شده است. به طور قابل پیش‌بینی، کاربران ناراحتی خود را ابراز می‌کنند و Fntastic را به انجام کلاهبرداری متهم می‌کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا