اخبار بازی

The Darkness II، گرافیک سل‌شید و متمرکز بر داستان و اکشن

شرکت Digital Extremes، سازنده‌ی ادامه‌ی بازی "تاریکی" اعلام کرده است که این‌بار در The Darkness II تمرکز بیشتر بر روی قوّت داستان و همچنین اکشن بازی است. علاوه بر این اضافه‌ کرد که این سری جلوه‌ای Cell-Shade‌ گونه خواهد داشت.

طراح ارشد این بازی تام گالت (Tom Galt) اذعان داشت که تیم سازنده: "راه خود را پیش گرفته است [و در کار خود مصمم است]."

[توجه] در ادامه قسمتی که به صورت Italic و با رنگ خاکستری مشخص شده است دارای خطری کوچک از فاش شدن داستان نسخه‌ی اول بازی است.

وی افزود: "کاری که Starbreez به خوبی از پس آن بر‌آمده بود؛ در چند کلمه شخصیت‌سازی و داستان‌ سرایی بود. این از معدود بازی‌هایی است که من توانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم. صحنه‌ی مرگ جنی (Jenny) شگفت‌آور بود. از نظر من در The Darkness امکان سیاحت و گشت وگذار در نیویورک بسیار زیاد بود و بهدین گونه احساس می‌کردیم که ‘خب، این بسیار خوب است’، ولی ما تصمیم گرفتیم که سمت و سوی جدیدی به بازی بدهیم و بیشتر راجع به اکشن و داستان بازی تمرکز کنیم."

به علاوه‌ی حالت Cell-Shade‌ که در بازی به کار می‌رود، گالت آشکار کرد که تیم سازنده در تلاش برای بازگرداندن جلوه‌ی این سری به کامیک‌های Top Cow دارد.

اندکی پیش از نسخه‌ی دوم The Darkness برای انتشار بروی Xbox 360 و PlayStation 3 و همچنین کامپیوتر‌های‌شخصی رونمایی شد. تاریخ عرضه هم فعلاً سه ماهه‌ی پاییزی سال جاری میلادی مشخص شده است.

تصویر کیفیت بالایی هم از گرافیک داخل بازی وجود دارد که برای مشاهده می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا