اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

بازی The Dark Pictures: Man of Medan یک میلیون نسخه فروخت

شرکت باندای ‌نامکو اعلام کرد که تا کنون یک میلیون نسخه از بازی The Dark Pictures: Man of Medan بر روی تمامی پلتفرم‌ها در جهان بفروش رفته است. به گفته‌ی این شرکت، بازی Man of Medan بعد از عرضه‌ی آن به روی ایکس‌باکس گیم‌پس به این رکورد فروش دست یافته است.

مجموعه‌ی The Dark Pictures یک سری مستقل از بازی‌های سینمایی ژانر وحشت است که همگی دارای یک عنصر مشترک هستند: همه‌ی شخصیت‌های قابل بازی داستان می‌توانند زنده بمانند یا بمیرند. به گفته‌ی سازندگان این امر باعث می‌شود تا پایان‌های بی‌شمار برای بازی وجود داشته باشد و بتوان آن را برای بارها تجربه کرد.

اولین بخش این مجموعه Man of Medan است که بازیگران سرشناسی مثل شان اشمور (مردان ایکس، کوانتوم بریک)، پیپ تورنس (تاج ، جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) در آن حضور دارند. دومین بخش این مجموعه به نام Little Hope در 9 آبان‎‌ماه (30 اکتبر) منتشر خواهد شد. تمرکز این عنوان نیز بر داستان‌، مسیر و پایان‌های متعدد برای افرایش تجربه ‌چندین بار‌ه‌ی آن خواهد بود. بعلاوه هر تصمیم می‌تواند پی‌آمد‌های جدی را بدنبال داشته باشد که مرگ و زندگی و فرجام شخصیت‌های بازی را مشخص می‌کند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. گرافیک این بازی یکی از بهترین گرافیکای نسل بود بنظرم، کل گیم انگار داری تریلر از پیش رندر شده پلی میدی اینقد شیدرا و تکسچراش معرکس و پرفورمنس خیلی خوبیم داشت.
    اما خب مشکلاتی که بازی داشت از جمله داستانش کلیشه ای و کوتاه بود، شخصیتاش خیلی جذاب نبودن و وقتی بازیو تموم کردم گفتم بشینم دوباره شروع کنم با انتخابای مختلف اما ارزش تکرارش بنظرم شدیدا پایین هست امیدوارم توی نسخه بعدی بهتر شده باشه این موارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا