اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

پنج عنوان جدید از سری The Dark Pictures Anthology در دست توسعه قرار دارد

به نظر می رسد استودیوی Supermassive Games در حال حاضر در حال کار بر روی پنج عنوان جدید از سری بازی های The Dark Pictures Anthology با اسم رمز های Directive 8020, The Craven Man, Winterfold و غیره می باشد.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

اولین فصل از مجموعه The Dark Pictures Anthology امسال با عنوان  The Devil in Me به پایان می‌رسد، اما ظاهراً این تنها آغازی برای سری بازی به شمار می رود زیرا به نظر می رسد به تازگی کاربری در توییتر علائم تجاری پنج عنوان آینده سری را که در مرحله ساخت قرار دارند، کشف کرده است.

این پنج بازی مورد بحث شامل عناوین زیر می شوند:

  The Dark Pictures: Directive 8020، The Dark Pictures: The Craven Man، The Dark Pictures: Winterfold، The Dark Pictures Presents: O Death و The Dark Pictures: Intercession.

در حالی که نمی توان تنها با این نام ها به ماهیت این پنج بازی پی برد، به نظر می رسد که نسخه  The Craven Man آنتاگونیستی به سبک Slenderman خواهد داشت در حالی که از سویی دیگر Directive 8020  به روایتی در کره ماه می پردازد.

زمان معرفی رسمی این پنج عنوان هنوز مشخص نیست، به خصوص که The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me هنوز زمان عرضه رسمی یا حتی پلتفرم مقصد مشخصی ندارد. داستان این نسخه درباره یک گروه فیلم‌برداری مستند است که پس از یک دعوت، به دنبال یک کپی از «قلعه قتل» قاتل زنجیره‌ای H.H. Holmes هستند. به زودی مشخص می شود که شخصی آنها را تحت نظر دارد و آنها را مجبور به اعمال وحشتناک می کند.برای مشاهده نقد و بررسی آخرین نسخه سری The Dark Pictures Anthology: House of Ashes کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا