اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تاریخ عرضه بازی The Callisto Protocol اعلام شد

استودیوی Striking Distance در آخرین قسمت از برنامه State of Play اعلام کرد که بازی The Callisto Protocol در تاریخ 2 دسامبر 2022 (11 آذر امسال) عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Callisto Protocol

پس از یک وقفه طولانی، سازندگان بالاخره باری دیگر بازی The Callisto Protocol را نمایش داده‌اند که این نمایش، اولین گیم‌پلی بازی را نیز در بر دارد. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، مبارزات خونین و وحشیانه بخش مهمی از تجربه این عنوان ترسناک خواهد بود. گلن اسکافیلد، مدیرعامل استودیوی Striking Distance در توضیحاتی که بر روی وبلاگ رسمی پلی استیشن قرار گرفته گفته:

«تیم ما سیستم مبارزه استراتژی‌محوری طراحی کرده که بازیکن را به مقابله نزدیک و شخصی با موجودات وحشتناک وادار می‌سازد. ما با استفاده از یک اسلحه ویژه با قدرت جاذبه که GRP نام دارد، مبارزات از راه نزدیک را به‌طور یکپارچه با تیراندازی ترکیب کرده‌ایم.»

خالق سری دد اسپیس همچنین در ادامه عنوان کرده: «The Callisto Protocol یک بازی در ژانر ترس و بقاست، بنابراین بازیکنان باید احساس ناتوان بودن داشته باشند. جیکوب (شخصیت قابل بازی) یک سرباز نیست، از این رو هر رویارویی با دشمن یک جدال برای مرگ و زندگی خواهد بود. مهمات، سلامتی و سلاح‌ها بسیار باارزش هستند و بازیکنان باید برای به‌دست آوردن هر چیزی که به کمک‌شان خواهد آمد، زندان Black Iron را زیر و رو کنند.»

همان‌طور که از قبل تأیید شده بود، The Callisto Protocol یک بازی بین نسلی است. این عنوان در تاریخ 11 آذر 1401 در کنار رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس، برای کنسول‌های PS4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا