اخبار بازی

The Binding of Isaac ابزار ماد سازی را تحت DLC بعدی خود دریافت خواهد نمود

DLC  جدید The Binding of Isaac ابزار مادسازی را اضافه خواهد نمود. در ادامه با «بازی سنتر» همراه باشید.

 

The Binding of Isaac: Rebirth با  DLC جدیداش یعنی Afterbirth ابزار مادسازی وLevel Editor  خود را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. با نگاهی به صفحه بلاگ رسمی این بازی درخواهیم یافت که این DLC در بردارنده یک جفت Boss، تعداد اندکی transformations،ایتم‌ها و trinketهای جدید هم خواهد بود. همچنین قسمتی به عنوان دائرة‌المعارف بازی اضافه خواهد شد تا اطلاعات دشمنانی که با آن‌ها رو به رو شده‌اید را در اختیارتان قرار دهد.

اما بزرگترین ویژگی اضافه شده به بازی قابلیت عظیم مادسازی است که در برگیرنده Room Editor, Animation Editor, Lua support و توانایی ادیت کردن item pool است.

« Tyrone Rodriquez» موسس Nicalis در این باره افزود:

« در گذشته من درباره پشتیبانی از مادسازی ساکت بودم، نه به خاطر این که نمی‌خواستم آن را به بازی اضافه کنم بلکه می‌خواستم آن را درست انجام دهم.»

 src=https://images.eurogamer.net/2013/articles/1/7/9/9/3/0/8/the-binding-of-isaac-to-receive-mod-tools-dlc-144961728687.jpg/EG11/resize/300x-1/quality/80/format/jpg style=

 

با توجه به این ویژگی جدید شما قادرید که Room های بازی را تغییر دهید و آیتم‌های بیشتری به آن‌ها اضافه کنید یا تله‌ها و Bossهای آنان را چند برابر کنید. Animation Editor هم بازیکنان را قادر می‌کند تا آثار هنری خود را به بازی وارد کند اما آن چه که بزرگترین تغییر به شمار می‌رود Lua Support است.

 

رودریگز در این زمینه می گوید:

«با استفاده از تمام قدرت LS شما می‌توانید  دشمن‌های جدید، آیتم‌های گوناگون و تاثیراتی متفاوت خلق کنید و حتی یک Isaac جدید درست کنید و یا حتی می‌توانید بازی‌ای بسازید که دیگرIsaac  نیست .

تصور کنید به API بازی دسترسی دارد، پس می‌توانید بازی را هر طور که بخواهید تغییر دهید و کارهای گوناگونی انجام دهید که بدون دسترسی به .exe modding به راحتی قابل انجام نیستند. »

با این حال باید گفت که متاسفانه هنوز هیچ زمانی برای انتشار این بسته الحاقی در نظر گرفته نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا