اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تاریخ عرضه بازی The Ascent مشخص شد

سازندگان بازی The Ascent با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرده‌اند که این عنوان در تاریخ 29 جولای (7 مرداد) برای کنسول‌های ایکس باکس و PC عرضه می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Ascent

این عنوان شوتر سایرپانکی ایزومتریک بالاخره یک تاریخ عرضه دقیق دارد و حدود 2 ماه دیگر منتشر می‌شود. The Ascent در اصل قرار بود تا در سال میلادی گذشته عرضه شود، اما زمان انتشار بازی چندین ماه به عقب افتاد. سازندگان در تریلر جدید کوتاه منتشر شده، بخش‌هایی از محیط‌ها، لوت کردن، مبارزات و گان‌پلی بازی را نمایش می‌دهند.

بازی The Ascent در حقیقت اولین ساخته استودیوی Neon Giant محسوب می‌شود. این استودیوی 11 نفره سوئدی برای ساخت اسنت از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده می‌کنند. گفته شده که طول مدت گیمپلی مراحل اصلی بازی چیزی بین 15 الی 20 ساعت خواهد بود. نسخه ایکس باکس سری ایکس و اس به‌ترتیب در حالت 60/4K و 60/1440p فریم اجرا می‌شود. به همین روال، نسخه‌های ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان نیز از 30/4K و 30/900p فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهند کرد.

بازی The Ascent در تاریخ 7 مرداد برای رایانه‌های شخصی، Xbox One و Xbox Series X/S و همچنین سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر می‌شود. سازندگان تأیید کرده‌اند که بازی از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا