اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی The Ascent برای کنسول‌های پلی استیشن لیست شد

بازی The Ascent که ابتدا برای PC و کنسول‌های ایکس باکس منتشر شده بود، به‌تازگی توسط نظام رده‌بندی سنی تایوان برای PS4 و PS5 نیز لیست شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Ascent

اواسط امسال استودیوی Neon Giant بازی اکشن نقش آفرینی The Ascent را به عنوان اولین ساخته خود منتشر کرد. پشتیبانی از این عنوان همچنان ادامه دارد و علاوه بر DLCهای پولی، انتشار محتویات رایگان نیز تا سال 2022 توسط سازندگان برنامه‌ریزی شده است. اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، The Ascent در آینده برای پلتفرم‌های بیشتری نیز عرضه می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، سازمان رده‌بندی سنی تایوان (رویت شده توسط رسانه Gematsu) به‌تازگی بازی را برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 لیست کرده است. این در حالیست که استودیوی نئون جاینت یا ناشر بازی یعنی شرکت Curve Games، تاکنون ورژن پلی استیشن را معرفی نکرده‌اند و The Ascent همچنان در انحصار کنسول‌های ایکس باکس و PC باقی مانده است. همچنین در این رده‌بندی سنی، شرکت کره‌ای H2 Interactive به عنوان ناشر ورژن پلی استیشن معرفی شده که البته احتمال می‌رود ناشر بازی در سایر نقاط جهان، شرکت دیگری باشد.

در هر صورت، باید دید که آیا به‌زودی شاهد تأیید شدن نسخه پلی استیشن بازی خواهیم بود یا خیر. شایان ذکر است که سازندگان پیش از این اعلام کرده بودند که از تقاضای طرفداران برای ورژن PS5 آگاه هستند. در پایان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، بررسی بازی The Ascent را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا