اخبار بازی

THE AMAZING SPIDER-MAN 2 سرانجام برای Xbox One عرضه شد

بعد از اتفاقات عجیبی که ماه گذشته رخ داد و Activision اعلام کرده بود، نسخه Xbox One بازی THE AMAZING SPIDER-MAN 2 ممکن است، منتشر نشود و یا با تاخیر منتشر شود، این بازی امروز برای Xbox One منتشر شد و هم اکنون با قیمت 59.99$ برای فروش به صورت دیجیتالی در دسترس است.

دو هفته قبل اعلام شده بود بازی بر روی کنسول Xbox One با تاخیر عرضه می شود و بعد از آن نسخه مربوط به Xbox One از سایت رسمی بازی برای پیش فروش حذف شد و Activision اعلام کرد، در حال بر طرف کردن مشکلات به کمک Microsoft برای عرضه بازی بر روی کنسول Xbox One است.

شب گذشته نسخه Xbox One بازی بر روی Store کنسول Xbox One با حجم 9.89GB و قیمت 59.99$ برای دانلود قرار گرفت. در حالی که نسخه Xbox One بازی در اکثر خرده فروشی ها مثل Amazon و Bestbuy در تاریخی نامعلوم برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد و ممکن است Microsoft به صورت تصادفی این بازی را زودتر تر از اعلام قبلی برای کنسول Xbox One در Store این کنسول قرار داده باشد.

بازی THE AMAZING SPIDER-MAN 2 دیروز برای کنسول های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360, Wii U, 3DS, و PC منتشر شد. نسخه کنسول Xbox One هم فعلا فقط به صورت دیجیتالی در دسترس است.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا