اخبار بازی

مدیرعامل That’s No Moon از این استودیو جدا شد

مایکل مامباور، مدیرعامل استودیوی تازه تأسیس That’s No Moon اعلام کرده که از این کمپانی جدا شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Thats No Moon

حدود 6 ماه پیش، کمپانی That’s No Moon به عنوان یک استودیوی مستقل AAA به همگان معرفی شد. گروهی از توسعه‌دهندگان سابق شرکت‌های مختلفی از جمله بانجی، سانتا مونیکا، ناتی داگ و اینفینیتی وارد در این استودیو حضور دارند و مایکل مامباور، رئیس سابق Visual Arts Services Group سونی نیز در راس کار به عنوان مدیرعامل That’s No Moon قرار گرفته بود.

با این‌حال، او اخیرا اعلام کرده که اکنون این سمت را در اختیار ندارد و از That’s No Moon جدا شده است. مامباور این خبر را از طریق پروفایل لیکندین خود به اشتراک گذاشته و جزئیاتی را در مورد دلایل جدایی‌اش اعلام نکرده، اما او اطمینان دارد که استودیوی That’s No Moon در آینده «کارهای خارق‌العاده‌ای را انجام خواهد داد.»

«با قلبی غمگین این خبر شوکه‌کننده و ناراحت‌کننده را با شما به اشتراک می‌گذارم. از حالا به بعد، من دیگر مدیرعامل That’s No Moon نیستم. من به شرکتی که ساختم و افراد شگفت‌انگیزی که به آنجا وارد کردم عشق می‌ورزم. مجموعه آن‌ها برخی از بهترین هنرمندان و متخصصان فنی در سراسر دنیا را تشکیل می‌دهد. هیچ شکی ندارم که آن‌ها کارهای خارق‌العاده‌ای را انجام خواهند داد و من شدیدا دلتنگ آن‌ها خواهم بود.

وقتی نخستین بازی استودیوی TNM منتشر شود، من در میان اولین افرادی خواهم بود که آن را تجربه می‌کند و هنگامی که برنده جوایز شود، من هم به همراه استودیو آن‌ها را جشن می‌گیرم.»

استودیوی That’s No Moon تاکنون از اولین پروژه در دست ساخت خود رونمایی نکرده، اما پیش از این تأیید شده بود که بازی مذکور یک عنوان داستان محور اکشن-ادونچر AAA خواهد بود. همچنین گفته شده که تایلر کوروساکی و جیکوب مینکاف (کارگردان روایی و کارگردان گیم‌پلی بخش کمپین Call of Duty: Modern Warfare 2019) به عنوان دو توسعه‌دهنده باسابقه، رهبری این پروژه را بر عهده دارند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا