اخبار بازی

شایعه: شخصیت Thanos به بازی Fortnite باز می‌گردد

بازی fortnite

در سال گذشته برای بازی Fortnite یک مد ویژه با تم شخصیت Thanos منتشر شد که محدودیت زمانی داشت و پس از مدتی از بازی حذف شد. حال این احتمال وجود دارد که همزمان با اکران فیلم سینمایی Avengers: Endgame در پایان ماه جاری، این مد نیز دوباره به «فورتنایت» بازگردد. در این حالت، بازیکنان با یافتن و استفاده از دستکش Infinity به شخصیت شرور دنیای مارول تبدیل می‌شوند.

شرکت اپیک هنوز از بازگشت این مد به طور رسمی رونمایی نکرده اما به واسطه آخرین پچ عرضه شده برای بازی و با همت دیتا ماینرها، به نظر می‌رسد عبارت Yielded to the POWER of Thanos (به قدرت تانوس تسلیم شد) به معنای بازگشت این مد باشد. همچنین چند ریفرنس جدید نیز وجود دارد که ممکن است اشاره به تغییراتی در این مد داشته باشد. درصورتی که اپیک تغییراتی را در این حالت ایجاد کند، باید شاهد یک مد جذاب دیگر برای فورتنایت باشیم. در نسخه اصلی تانوس قدرت ساخت و ساز نداشت اما میزان سلامتی وی از بقیه کارکترها بیشتر بود و با کشتن دیگران می‌توان میزان سلامتی از دست رفته خود را باز گرداند.

عبارت جدیدی در بین فایل‌ها به چشم می‌خورد که اشاره به قدرتی جدید دارد. احتمالاً با استفاده از این قدرت می‌توان افراد را به آسمان پرتاب کرد! فیلم Avengers: Endgame در تاریخ 26 آوریل 2019 برابر با جمعه ششم فروردین 1398 اکران می‌شود و احتمال دارد مد ویژه تانوس نیز ظرف یک الی دو هفته آینده برای فورتنایت منتشر شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا