اخبار بازی

برنامه زمان‌بندی رویداد TGS 2021 اعلام شد

حدود یک ماه دیگر TGS 2021 برگزار می‌شود و حال، برنامه زمان‌بندی لایو استریم‌ها و کمپانی‌های حاضر در این رویداد اعلام شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد TGS 2021

رویداد TGS 2021 از تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) آغاز می‌شود و تا 3 اکتبر (11 مهر) جریان دارد. در روز ابتدایی توکیو گیم شوی امسال، کپکام و ایکس باکس هر کدام یک لایو استریم 50 دقیقه‌ای را در نظر دارند. هنوز جزئیات این لایو استریم‌ها به‌طور دقیق مشخص نیست، اما مایکروسافت وعده داده که «چند اخبار و محتویات اختصاصی» را ارائه دهد.

همچنین در روز ابتدایی برگزار این رویداد، برنامه ویژه‌ای برای بازی The King of Fighters XV در نظر گرفته شده که شامل جدیدترین اخبار این عنوان خواهد بود. در روزهای بعدی رویداد نیز شرکت‌هایی مانند اسکوئر اینکس، کوئی تکمو، 505 گیمز و Arc System Works جدیدترین اطلاعات از ساخته‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. البته مدتی پیش نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 اعلام کرده بود که احتمالا این عنوان به توکیو گیم شو 2021 نخواهد رسید.

کمپانی‌های دیگری مانند کونامی، یوبیسافت، D3 Publisher و miHoYo از دیگر حاضران TGS 2021 به‌شمار می‌آیند. شما می‌توانید برنامه زمان‌بندی برگزاری لایو استریم‌های رویداد امسال را از اینجا مشاهده کنید.

سگا نیز چند روز پیش تأیید کرده بود که استودیوی Atlus در جریان توکیو گیم شو امسال سه استریم مختلف خواهد داشت. پیش از این اعلام شده بود که به مناسبت بیست و پنجیمن سالگرد سری Persona، از ماه سپتامبر امسال تا پاییز سال آینده 7 معرفی مختلف مرتبط با این سری انجام خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا رویداد در TGS 2021 شاهد اولین معرفی خواهیم بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا