اخبار بازی

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی TGC تغییر کرد

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی Tehran Game Convention به‌عنوان نخستین نمایشگاه تجاری بازی در کشور تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، تیم برگزاری نمایشگاه برای برگزاری بهتر و درخور شان صنعت بازی‌سازی کشورمان؛ تصمیم گرفت تا این نمایشگاه را با تاخیری دو ماهه برگزار کند. c

همچنین مکان برگزاری نیز به‌دلیل پر بودن مرکز همایش‌های برج میلاد به مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما تغییر کرده است که مکان برگزاری جدید فضای غرفه‌سازی بیش‌تری را برای رویداد فراهم می‌کند.

با توجه به تعویق زمان برگزاری، مهلت استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی برای ثبت‌نام زودهنگام نیز تمدید شده و علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت ماه می‌توانند با استفاده از کد EBTGC2017 از این تخفیف استفاده کنند.

لازم به ذکر است از ۶۰ کنفرانس تخصصی که قرار است در این رویداد ارائه شود، تاکنون حدود ۵۰ سخنرانی نهایی شده که از بین آن‌ها ۴۰ سخنران غیر ایرانی هستند. متخصصان بازی‌های رایانه‌ای کشورمان در حوزه‌های فنی، طراحی، هنری، مدیریت و بازاریابی که علاقه‌مند به سخنرانی در این رویداد هستند؛ می‌توانند طرح‌های سخنرانی خود را از طریق سایت رویداد ارسال کرده تا توسط هیئت مشاوران نمایشگاه مورد بررسی قرار گیرد.

نمایشگاه بین‌المللی TGC به طور مشترک توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مجموعه گیم‌کانکشن فرانسه برگزار می‌شود و هدف آن اتصال و آشنایی فعالان بین‌المللی صنعت بازی‌سازی با بازی‌سازان و محصولات ایرانی است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر نسبت به نحوه‌ی مشارکت در این رویداد می‌توانند به نشانی www.tehrangamecon.com مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا