اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

بازی Tetris Effect به Xbox می‌آید + تریلر

یکی از رونمایی‌های جالب توجه نمایش اخیر Xbox، اعلام عرضه شدن بازی Tetris Effect بر روی پلتفرم نسل فعلی و بعدی این کنسول بود. برای جزئیات بیشتر با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Tetris Effect که پیش‌تر برای PS4 و PC عرضه شده بود، در پاییز امسال برای کاربران Xbox One و Xbox Series X نیز در دسترس قرار می‌گیرد. ناشر بازی یعنی شرکت Enhance اعلام کرد این نسخه از بازی که Tetris Effect: Connected نامیده می‌شود، بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس از قابلیت اسمارت دلیوری پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته شده که این بازی بر روی ایکس باکس گیم پس نیز عرضه خواهد شد.

سازندگان محتویات جدیدی برای این نسخه از بازی در نظر گرفته‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به اضافه شدن حالت‌هایی مثل Zone Battle و تجربه کواپ (تا سه نفر) به‌صورت آفلاین و آنلاین اشاره کرد. همچنین قابلیت کراس پلی نیز بین بازیکنان ایکس باکس و PC در دسترس خواهد بود. طبق اعلام سازندگان، محتویات جدید تا تابستان سال 2021 در انحصار ایکس باکس خواهد بود و پس از آن، این محتویات در قالب آپدیتی رایگان در اختیار کاربران PS4 قرار خواهد گرفت.

بازی Tetris Effect: Connected در پاییز امسال برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا