اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

تریلر جدیدی از گیمپلی بازی Tetris Effect: Connected منتشر شد

مایکروسافت اخیرا تریلر جدیدی را از بازی Tetris Effect: Connected منتشر کرده که گیمپلی بخش چند نفره آن را به‌نمایش می‌گذارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

در طی لایو استریم ماه جولای Xbox Games Showcase بود که مایکروسافت از عرضه Tetris Effect به خانواده اکس باکس خبر داد. ورژن ارتقا یافته این عنوان که Tetris Effect: Connected نام‌گذاری شده، به‌عنوان یکی از بازی‌های لانچ همراه با Xbox Series X|S منتشر می‌شود.

پیش‌تر اعلام شده بود که بازی شامل چندین مود چند نفره است که تریلر جدید به برخی از آن‌ها می‌پردازد. برای مثال، Zone Battle بازیکنان را در تقابل یک به یک سنتی قرار می‌دهد، اما با این تفاوت که هر بازیکن با پر کردن یک نوار، می‌تواند با خالی کردن صفحه خود، صفحه رقیب را پر کند. حالت Connected نیز همکاری سه بازیکن به‌صورت همزمان بر روی یک صفحه بزرگ را شامل می‌شود. این حالت به‌صورت آنلاین و آفلاین قابل اجراست.

کاربران سرویس Xbox Game Pass قادرند تا در زمان عرضه به تجربه این عنوان پازل محبوب بپردازند. اما اگر قصد خرید Tetris Effect: Connected را دارید، این عنوان هم‌اکنون بر روی فروشگاه مایکروسافت با قیمت 40 دلار قابل پیش خرید است.

بازی Tetris Effect: Connected در تاریخ 10 نوامبر برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این عنوان برای نسل بعد بهینه شده و همچنین از قابلیت Smart Delivery نیز پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا