اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Tetris Effect: Connected برای سوئیچ تأیید شد

در جریان نمایش Nintendo Indie World اخیر، استودیوی Enhance عرضه بازی Tetris Effect: Connected را برای کنسول نینتندو سوئیچ تأیید کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.​

بازی Tetris Effect Connected

تاریخ سری تتریس و نینتندو از دوران گیم بوی به یکدیگر پیوند خورده بود و اکنون، نسخه گسترش یافته بازی Tetris Effect در 8 اکتبر (16 مهر) به کنسول نینتندو سوئیچ می‌آید. این درست همان تاریخی است که مدل OLED سوئیچ وارد بازار خواهد شد و بازی Metroid Dread نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Tetris Effect ابتدا در سال 2018 برای PS4 و هدست PSVR منتشر شد، اما سال گذشته استودیوی Enhance نسخه گسترش یافته بازی را تحت نام Tetris Effect: Connected برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر کرد. این نسخه در کنار بخش تک نفره، یک حالت رقابتی و همچنین کواپ آفلاین و آنلاین را نیز به بازی افزود. حال کاربران سوئیچ نیز در پاییز امسال به می‌توانند به تجربه این عنوان تحسین‌شده بپردازند. شایان ذکر است که نسخه سوئیچ از قابلیت کراس پلی بهره خواهد برد.

بازی Tetris Effect هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس است. دارندگان بازی بر روی استیم و پلی استیشن هم آپدیت Connected را هفته آینده به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا