اخبار بازی

شرکت Tencent یک بازی موبایلی از سری Nier را لغو کرده است

 

طبق گزارش‌ها، شرکت Tencent یک بازی موبایل اعلام‌نشده بر اساس سری بازیهای Nier شرکت Square Enix را لغو کرده است. به گزارش رویترز، در ماه دسامبر پس از اینکه غول بازی چینی نتوانست مدل درآمدزایی مناسبی برای این عنوان پیدا کند، توسعه‌ی این بازی را متوقف کرد. منابع این نشریه ادعا کردند که هزینه‌های زیاد توسعه، هزینه‌های حق امتیاز و هزینه‌های دیگر در تصمیم گیری برای حذف پروژه نقش داشته اند. ادعا شده است که این عنوان تقریباً دو سال در حال توسعه بوده است.

آخرین نسخه قابل توجه Nier یک پورت Nier: Automata با عنوان فرعی The End of Yorha Edition بود که در اکتبر 2022 برای سوییچ منتشر شد. Nier: Automata که توسط استودیو PlatinumGames توسعه یافته و توسط Square Enix منتشر شده است، در ابتدا برای PS4 و PC در سال 2017 منتشر شد، همچنین در سال 2018 برای کسنول Xbox One نیز عرضه شد. اسکوئر انیکس سال گذشته اعلام کرد که این بازی بیش از 7.5 میلیون نسخه فروخته است.

در هفته گذشته در طول جلسه سالانه Tencent، گزارش شد که این شرکت نگران از دست دادن موقعیت خود به عنوان بزرگترین شرکت بازی در جهان است.

البته Tencent قصد دارد بازی‌های جدید Assassin’s Creed، Need for Speed و Delta Force را طی چند سال آینده برای موبایل منتشر کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا