اخبار بازی

تنسنت شرکت مادر سازندگان بازی Back 4 Blood را خرید

شرکت تنسنت مالکیت استودیوی Turtle Rock را به دست آورد، اما این توسعه‌دهنده به فعالیت خود به‌صورت مستقل ادامه خواهد داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Back 4 Blood

استودیوی Turtle Rock که مدتی پیش بازی Back 4 Blood را عرضه کرده بود، اکنون بخشی از دارایی شرکت Tencent محسوب می‌شود. تنسنت در حقیقت شرکت مادر این استودیو یعنی Slamfire را خریداری کرده، اما اعلام شده که Turtle Rock همچنان تحت مدیریت فیل راب و کریس اشتون (موسسان استودیو) به‌طور مستقل فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

استیو گلداستین، رئیس و مدیر کل استودیو در این مورد گفته: «همه ما بابت پیوستن به خانواده استودیوهای Tencent هیجان‌زده و مشتاق هستیم. شرکای فوق‌العاده Tencent، داشتن بازار بزرگ در سراسر دنیا، درک عمیق از گیمینگ، و حمایت بی‌مانند آن‌ها به ما کمک می‌کند تا بازی‌های رویایی جاه‌طلبانه خود را بسازیم و در همین حال، ساختار و روحیه مستقل استودیوی خود را نیز حفظ کنیم.»

البته تنسنت تأیید کرده که این معامله، تأثیری بر روی روند آینده Back 4 Blood نخواهد داشت. این عنوان شوتر کواپ به‌طور عادی به کار خود ادامه می‌دهد و در سال آینده مواردی که از قبل تأیید شده بودند، مانند درجه سختی و حالت کواپ جدید، کارت‌های جدید و بهبود در مبارزات از راه نزدیک، همچنان طبق برنامه طی سال 2022 در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. اکسپنشن Tunnels of Terror نیز به همراه دو اکسپنشن پولی دیگر، در سال آینده منتشر خواهد شد.

در پایان، برای اطلاعات بیشتری می‌توانید بررسی بازی Back 4 Blood را از بازی‌سنتر مطالعه کنید. این عنوان هم‌اکنون بر روی رایانه‌‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا