اخبار بازی

تجدید حیات استودیو Telltale Games تحت مالکیت جدید

استودیو Telltale Games

کمپانی LCG Entertainment چندی پیش دارایی‌های استودیو Telltale Games را خریداری کرده بود و اکنون به دنبال بازگشتن است. استودیویی که سال گذشته به طور ناگهانی به دلیل مشکلات داخلی با تعطیلی مواجه شده بود. براساس گزارش وبسایت پولیگان، LCG قصد دارد تا فهرستی از بازی‌های قدیمی‌تر Telltale را به فروش برساند و به‌علاوه روی عناوین جدیدی که پیش از این مرتبط با این استودیو بودند کار کند. گفته شده که بازی‌های تحت لایسنس کاملا جدیدی نیز در حال ساخت هستند.

جیمی اوتیلی (Jamie Ottilie) و برایان وادل (Brian Waddle) رئیس‌های شکل جدید استودیو خواهند بود. به گفته اوتیلی، افرادی که پیش از این در گذشته در استودیو کار می‌کردند پیشنهاد قراردادی دریافت می‌کنند و ممکن است موقیعت کاری آن‌ها در آینده به حالت تمام‌وقت تبدیل شود. بنابراین اگرچه شکل جدید استودیو به همان نام قبلی Telltale شناخته می‌شود اما واضح است کارمندان و شرایط‌شان با آن چه که در گذشته بود یکسان نخواهد بود.

شاید مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین بخش تجدید حیات استودیو Telltale Games در شکل جدیدش، این موضوع باشد که این توسعه‌دهنده هم‌چنان حقوق مربوط به آثاری چون The Wolf Among Us و Batman را در اختیار دارد. سال گذشته هنگامی که استودیو به تعطیل شدن خود نزدیک می‌شد، نسخه دنباله‌ای که برای بازی The Wolf Among Us در حال توسعه بود نیز همراه با تعطیل شدن استودیو، کنسل شد. اکنون به نظر می‌رسد این امید وجود دارد پروژه ساخت دنباله این بازی به حیات خود بازگردد.

یکی از عناوینی که این استودیو جدید به طور مشخص روی آن کار نخواهد کرد مجموعه بازی The Walking Dead است. پس از اتفاقات سال گذشته، شرکت Skybound حقوق مربوط به The Walking Dead را خریداری کرد و پس از آن فصل نهایی این بازی را هم به اتمام رساند. لازم به ذکر است حق ساخت بازی ماجراحویی Stranger Things هم به شبکه نت‌فلیکس بازگشته است.

به گفته اوتیلی، استودیو Telltale در حال حاضر تیم کوچک خود را حفظ کرده و اولویت خود را معطوف توسعه تکنولوژی و ابزارها می‌کند. ساختار اپیزودیک کلاسیکی که Telltale Games همواره به واسطه آن شناخته می‌شد نیز ممکن است تا حدی با تغییراتی مواجه شود و احتمال دارد پس از این چندین اپیزود از یک بازی خاص به طور همزمان منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا