اخبار بازی

فردا اطلاعات جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر خواهد شد

استودیو Telltale Games پس از تعطیلی خود در سال 2018، مجددا احیا و سرپا شد. بعد از بازگشتشان خیلی زود در سال 2019 مراحل ساخت The Wolf Among Us 2 را شروع کردند که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این شرکت است و طرفداران زیادی دارد. در دسامبر سال 2020 اطلاعات کمی از بازی منتشر شد و سپس بیشتر از یک سال بعد درحالی که هیچ خبری از FableTown (شهر اصلی بازی Wolf Among Us) نبود، Telltale بازی جدید خودش با نام Expanse را در مراسم Game Awards معرفی کرد که بر اساس سریالی محبوب از آمازون با همین نام، درحال ساخت است.

-The-Wolf-Among-us

استودیو Telltale در ماه اخیر اطلاعات نه چندان مهمی از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر کرد و حالا در این هفته قرار است موارد بیشتری به اشتراک بگذارد و به عقیده خیلی از طرفداران، تریلری از بازی منتشر کند.

به طور دقیق تر، استودیو Telltale در توییتی اعلام کرده که فردا 9 فوریه، ساعت 21:30 به وقت ایران، یک رویداد ویژه با میزبانی مجری محبوب صنعت گیم، جف کیلی برگزار می‌کنند و در آن پشت صحنه ساخت بازی را به علاوه چیزهای بیشتر با طرفداران به اشتراک می‌گذارند.

همانطور که Telltale Games اعلام کرده، همه ما در این هفته به FableTown برمی‌گردیم. با این حال هنوز نه توسط استودیو و نه جف کیلی، صحبتی درباره یک تریلر از بازی نشده و آنها تنها به پشت صحنه اشاره می‌کنند، هرچند که این استودیو در توییت خود از کلمه “چیزهای بیشتر” استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا