اخبار بازی

Telltale در ساخت فصل دوم The Walking Dead از منابع مختلفی الهام می گیرد

با موفقیتی که استودیوی  Telltale با عنوان The Walking Dead به دست آورد، این انتظار می رفت که این بازی حتما دارای فصل دومی هم باشد.
در حالی که نتایج پایانی این پنج قسمت از  بازی  تنوع آنچنان زیادی  ندارند ، اما شرکت سازنده در حال بررسی راه هایی است که بتوان به وسیله آنها تصمیمات کاربر در فصل اول را به فصل های آینده بازی منتقل کرد.
Dan Connors موسس استودیوی Telltale در گفتگو با Red Bull UK گفت:
"  در حال حاضر ما مشغول  طراحی مفاهیم اولیه فصل دوم بازی هستیم  و باید ببینیم که در آینده چه پیش می آید، ولی قطعا راهی را برای انتقال فایل های ذخیره کاربران به فصل های بعدی در نظر خواهیم گرفت. "
Connors همچنین اعلام کرد که در حال حاضر این استودیو برای فصل دوم بازی در حال الهام گرفتن از منابع مختلفی می باشد.
او ابراز داشت:
" از بازی هایی که در حال حاضر در توسعه  فصل دوم بازی از آنها اقتباس می کنیم، می توان به صحنه های سینمایی Heavy Rain و Uncharted اشاره کرد، همچنین سیستم انتخاب های بازی Mass Effect از دیگر منابع الهام گیری ما می باشد. "
وی افزود :
"در رسانه های تصویری هم، از برخی منابع در حال بهره گرفتن هستیم که خب  قاعدتا مهمترین آنها سریال تلویزیونی The Walking Dead می باشد اما در کنار آن  سریال هایی همچون Game of Thrones و Mad Men نیز با شخصیت های پر عمقی که دارند ، معیار های خوبی برای ساخت این عنوان خواهند بود. "
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا