اخبار بازی

TellTale از Game of Thrones و Borderlands می گوید

TellTale Games احتمالا هم اکنون در حال کار بر روی فصل دوم بازی Walking Dead است اما سال پر مشغله ای را با دو عنوان دیگر به نام های tales from Borderlands و Game of Thrones پیش روی خواهد داشت.
معاون ارشد این استدیو آقای Steve Allison در مصاحبه با Polygon از نحوه بسته شدن قرار داد با Gearbox گفته اند: "در پشت صحنه جشنواره VGA (سال 2012)، اعضای Gearbox پشت میز اول و ما پشت میز دوم نشته بودیم و حضور ما به خاطر Walking Dead بود. صحبت هایی را با هم داشتیم که دقیقا الان یادم نمی آید اما بعد از چند نوشیدنی به توافق رسیدیم. ما به راحتی می توانستیم خطی بر روی این ایده بکشیم. دنیای Borderlands با آن شخصیت های عالی پتانسیل زیادی را در بخش داستانی دارد. روایت داستانی در Borderlands 2 وجود داشت که منظور و هدف خاصی را دنبال می کرد و ما با هدف منظوری دیگر آن را به طرفداران این سری تقدیم خواهیم کرد."

بازی فوق مانند عنوان اصلی یک شوتر نخواهد بود و همانند دیگر عناوین TellTale Games جنبه داستانی خواهد داشت. خیلی جالب خواهد بود که چطور اعضای این استدیو از پس شخصیت های عجیب و غریب خلق شده توسط Gearbox بر می آیند. همانطور که گفته شد، یک بازی دیگر بر اساس سریال محبوب شبکه HBO یعنی Game of Thrones در دست ساخت است. آقای Allison می گویند: "ما به مواردی که عشق می ورزیم و دوست داریم بر روی آنها کار کنیم نگاهی داشتیم. در آخر با خود گفتیم، آیا مخاطبین کافی برای تجربه این عنوان وجود خواهد داشت؟ ما فرانچیزهایی را می خواهیم که آوردن آنها به دنیای سنتی گیمینگ مشکل باشد. نمی خواهیم یک شوتر اول شخص دیگر از Walking Dead خلق کنیم. ما کاراکترها، داستان، درام و روابط بین شخصیت ها را داریم که با سری اصلی در ارتباط است. ما به دنبال عناوین بزرگ هستیم که تمامی این موارد را داشته باشند."
پس از یک سال مذاکره، قرارداد بین TellTale و HBO بسته شده و بایستی دید محصول نهایی چه خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا