اخبار بازی

بازی Tekken X Street Fighter همچنان در حالت معلق قرار دارد

به‌نظر می‌رسد یک اشباه کوچک در ترجمه حرف‌های کاتسوهیرو هارادا باعث شده تا سوء تفاهمی در مورد وضعیت بازی Tekken X Street Fighter شکل بگیرد، اما او اکنون به شفاف‌سازی این موضوع پرداخته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Tekken X Street Fighter

از معرفی Tekken X Street Fighter حدود 11 سال می‌گذرد، اما این پروژه همچنان در وضعیتی معلق قرار دارد. هر چند بازی اکنون در حال توسعه نیست، اما لزوما به‌طور کامل کنسل نیز نشده. پس از اینکه در جدیدترین قسمت Harada’s Bar Radio صحبت‌هایی در مورد کنسل شدن این کراس اور به‌وجود آمد، اکنون هارادا، تهیه‌کننده سری Tekken یک بیانیه طولانی وضعیت را شفاف‌تر کرده است.

هارادا می‌گوید قسمتی از صحبت‌هایش به اشتباه ترجمه شده و منظور او از «مرگ پروژه» در حقیقت «کنار گذاشته شدن» آن بوده. او اضافه می‌کند:

«ما هنوز امیدواریم تا هنگامی که فرصتی از راه برسد Tekken X Street Fighter بتواند روند توسعه خود را ادامه دهد. هر چند، چنین عنوانی نمی‌تواند از لحاظ بازاریابی و برندینگ با خواست یک کمپانی رو به جلو حرکت کند. علاوه بر این، چنین چیزی بر روی منابع توسعه هر کمپانی نیز تأثیر می‌گذارد. در حال حاضر، ما تنها منتظر یک فرصت مناسب هستیم.»

پیش از این اعلام شده بود که ساخت بازی Tekken X Street Fighter پس از طی کردن 30 درصد از روند توسعه، متوقف شده و اکنون نیز هارادا تأکید می‌کند چیزی تغییر نکرده است.

اینطور که به‌نظر می‌رسد، حتی اگر این پروژه احیا شود باید مدت زمان زیادی را برای دیدنش منتظر بمانیم؛ چرا که کپکام و باندای نامکو اکنون مشغول پشتیبانی از Street Fighter V و Tekken 7 هستند. از طرفی دیگر، طبق شایعات بازی Street Fighter VI نیز هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا